„QUALIA DEVELOPMENT – nowe oblicze PKO BP INWESTYCJE”

By | 16/05/2011

QUALIA DEVELOPMENT to nowa nazwa spółki deweloperskiej PKO BP INWESTYCJE, należącej do Grupy Kapitałowej PKO Banku Polskiego. Firma z nową nazwą oraz logotypem kontynuuje działania zmierzające do zdobycia pozycji lidera na rynku mieszkaniowym i apartamentów hotelowych. Wkracza również na rynek nieruchomości komercyjnych.

Doświadczenie firmy oraz plany rozwoju potwierdzają jej ogromny potencjał. W ciągu jedenastoletniej działalności QUALIA DEVELOPMENT sprzedała i przekazała klientom blisko 3300 mieszkań i apartamentów, a w swojej ofercie posiada ponad 800 lokali w Warszawie, Gdańsku i Międzyzdrojach.

Spółka od początku swojej działalności z sukcesem realizuje projekty charakteryzujące się wysoką jakością oraz spójną koncepcją architektoniczną, w przemyślany sposób kształtując wizerunek miast i dzielnic.

Obecnie trwa budowa 45 tysięcy metrów kwadratowych powierzchni mieszkalnej i użytkowej. Plany QUALIA DEVELOPMENT w perspektywie najbliższych 3 lat przewidują realizację inwestycji o łącznej powierzchni ponad 140 tysięcy metrów kwadratowych jak również akwizycję nowych projektów mieszkaniowych i komercyjnych. Spółka zamierza rozszerzać skalę działania aspirując do pozycji lidera na rynku mieszkaniowym i apartamentów hotelowych oraz poważnego gracza na rynku komercyjnym. Zamierza również powiększyć swoje portfolio projektów o nowe rynki geograficzne w Polsce.

QUALIA DEVELOPMENT w swojej działalności realizuje strategię „LIDER” opracowaną przez PKO Bank Polski dla całej grupy kapitałowej na lata 2010-2012. – Zmiana wizerunku firmy to uwieńczenie konsekwentnie prowadzonego przez nas od przeszło roku programu restrukturyzacji i modernizacji spółki – mówi Leszek Piotr Nałęcz, Prezes Zarządu QUALIA DEVELOPMENT. – Zgromadzenie kompetencji, wiedzy i projektów deweloperskich pod jednym silnym, rozpoznawalnym szyldem pozwoliło nam osiągnąć znaczącą synergię kosztową. Z całą pewnością umożliwi nam również wykorzystanie potencjału firmy w przyszłości – dodaje. Spółka w ciągu minionego roku zbudowała solidne podstawy ładu korporacyjnego i konsekwentnie wdraża rozwiązania operacyjne typowe dla nowoczesnych firm działających na rynku deweloperskim.

Decyzja o całkowitej zmianie marki została podyktowana potrzebą wzmocnienia wizerunku firmy w świadomości klientów jako podmiotu świadczącego usługi deweloperskie, a nie finansowe. – Zdarzało się, że klienci trafiali do nas poszukując produktów finansowych lub inwestycyjnych – tłumaczy Tomasz Konarski, Wiceprezes Zarządu ds. Operacyjnych QUALIA DEVELOPMENT. – Nowa marka i logotyp wyraziście komunikują profil naszej działalności oraz wszystkie atuty firmy, czyli jakość, profesjonalizm i solidność. Nowy znak jest aspiracyjny, elegancki i wielowymiarowy. Klienci z łatwością dostrzegą w nim wszystkie wartości profesjonalnego dewelopera – dodaje.

źródło/autor: QUALIA DEVELOPMENT