Bluerank i Venti dla Redanu

By | 12/05/2011

Redan, właściciel marek odzieżowych: Top Secret, Troll i Drywash, we współpracy z agencją interaktywną Venti oraz agencją SEM – Bluerank, rozwija strategię marketingową online. Nowe witryny wizerunkowe, kampania reklamowa w wyszukiwarkach, obecność marek na Facebooku, pozycjonowanie sklepu internetowego – to główne obszary, w których Redan zamierza się rozwijać.

Za design i współkreowanie wizerunku marek Redanu w Internecie odpowiada agencja Venti, która zaprojektowała i wykonała w tym roku serwisy drywash.pl oraz topsecret.pl. Za SEM, tj. reklamę w wyszukiwarkach i pozycjonowanie, a także analitykę webową odpowiedzialna jest agencja Bluerank, której działania nastawione są na zwiększanie sprzedaży online.

Drywash.pl i TopSecret.pl to projekty tego samego autorstwa. Styl zaprojektowanych przez Venti serwisów dobrze oddaje charakter marek i ich odbiorców – ludzi młodych, aktywnych (zarówno zawodowo, jak i po godzinach), z pasją oraz wyczuciem stylu. Witryny wykonane są w technologii Flash, dzięki czemu mocno podkreślona jest dynamika cechującą oba brandy. Tak jak ubrania Top Secret, tak i serwis im poświęcony łączy w sobie elegancję i wygodę… elegancki design i wygodne przeglądanie kolekcji online. Venti zadbało o to, aby serwisy szybko się ładowały i miały intuicyjną nawigację, oraz by można je było łatwo aktualizować, z czego Redan chętnie korzysta dołączając każdego dnia nowe produkty lub kolejne zdjęcia kolekcji.

Wpływ działań wizerunkowych na internetową sprzedaż produktów marek Redanu bada Bluerank, wykorzystując w tym celu m.in. narzędzia analityczne Google. W ramach kompleksowej obsługi search engine marketing agencja odpowiada ponadto za SEO dla e-commerce oraz sprzedażowe kampanie reklamowe realizowane w wyszukiwarce i sieci kontekstowej Google. Przyjęta przez Redan strategia promocji marek Top Secret, Troll i Drywash zakłada wykorzystywanie reklam tekstowych i graficznych oraz zastosowanie retargetingu. W planach jest także eksploatacja kanału YouTube.

Zarówno z agencją Venti, jak i z Bluerank współpracujemy już od ubiegłego roku. Obie firmy zwyciężyły wówczas w rozpisanych przez nas przetargach dystansując konkurencję kreatywnością, doświadczeniem i kompleksowym podejściem do tematu – mówi Justyna Łabecka, E-commerce Manager Top Secret. Planujemy kontynuację tej współpracy i wspólne podejmowanie kolejnych wyzwań e-marketingowych.