Warsztaty Facebook NOW dla branży finansowej

By | 10/05/2011

1. czerwca br. w Warszawie odbędzie się kolejna, czwarta edycja warsztatów Facebook NOW poświęconych wykorzystaniu serwisu Facebook w działaniach reklamowych poszczególnych branży. Tym razem spotkanie kierowane jest do reklamodawców z branży finansowej.

Podczas warsztatów omówione zostaną możliwości, metody i konkretne przykłady realizacji efektywnych działań reklamowych branży finansowej w serwisie Facebook. Warsztaty kierowane są przede wszystkim do marketerów, mediaplanerów i pracowników agencji reklamowych.

Gościem specjalnym czwartej edycji warsztatów Facebook NOW będzie Diego Oliva, Regional Director at Facebook for Southern, Central and Eastern Europe, Middle East and Africa. Swoje wystąpienia poprowadzą też przedstawiciele firm realizujących kampanie na Facebooku – Rafał Neska z X-Trade Brokers, Łukasz Misiukanis z agencji Socializer SA, Aleksander Winciorek – przedstawiciel Heureki, Grzegorz Berezowski z 180heartbeats, Erwin Wilczyński z Tribe Guru, czy Jarosław Bielecki z Mint Media, a także przedstawiciele ARBOinteractive – Paweł Karaś oraz Michał Łukasiewicz.

Branża finansowa to kolejna po telekomunikacyjnej, FMCG oraz motoryzacyjnej, do której kierowane są warsztaty Facebook NOW. Poprzednie edycje cieszyły się dużą popularnością – wzięło w nich udział ponad 400 osób. Materiały szkoleniowe z poprzednich warsztatów dostępne są na stronie www.facebooknow.pl.

Więcej informacji na temat programu oraz zapisów na czerwcowe warsztaty dla branży finansowej na stronie http://facebooknow.pl/wydarzenia/warsztaty-finanse.