Allegro wybrało ADmanago dla sklepów iStore

By | 05/05/2011

Platforma sklepowa iStore.pl (będąca częścią Grupy Allegro) przygotowała dla swoich użytkowników specjalną ofertę na korzystanie z systemu ADmanago, który upraszcza publikację reklamy w Google i automatycznie obniża jej koszty. Oferta objęła ponad 1500 sklepów internetowych. Platforma iStore.pl chce w ten sposób pomóc swoim użytkownikom zwiększać przychody ze sprzedaży w swoich sklepach i umożliwić obniżanie kosztów reklamy w Google.

ADmanago jest wykorzystywane przez ponad 1000 małych i średnich firm w Polsce. Do obsługi ADmanago nie jest potrzebna specjalistyczna wiedza marketingowa. System został specjalnie uproszczony i wyposażony w narzędzia ułatwiające tworzenie i publikacje reklamy.

ADmanago pozwala również na optymalizację kosztów reklamy w ramach określonego przez użytkownika budżetu. System wykonuje automatyczną cogodzinna optymalizację kosztów kliknięć, która w teście Magazynu Webhosting w niektórych przypadkach sięgała aż 70%. Średnio optymalizacja w ADmanago pozwala na obniżenie kosztów reklamy o ok. 40-50%. Moduł optymalizacji jest dostępny również dla posiadaczy kont w systemie Google AdWords.

– Widzimy wśród firm bardzo duże zapotrzebowanie na tanie i uproszczone rozwiązania, które usprawnią prowadzenie własnego biznesu. Właściciele i przedsiębiorcy skoncentrowani na zyskowności swoich firm często nie chcą ryzykować czasu na naukę zaawansowanych narzędzi Google, ani pieniędzy na wynagradzanie specjalistów. – mówi Grzegorz Błażewicz, właściciel i zarządzający firmy Benhauer, która wdrożyła system ADmanago.

Sklepy iStore mogą do końca roku korzystać z ADmanago na specjalnym 40% rabacie po wcześniejszym bezpłatnym 14 dniowym teście sytemu. Oferta jest dostępna dla tych użytkowników iStore.pl, które zarejestrują się w ADmanago poprzez link podany w panelu administracyjnym sklepu. Oferta ważna jest do końca roku 2011.

System ADmanago (www.admanago.pl) to aplikacja firmy Benhauer (www.benhauer.pl), która specjalizuje się w marketingu internetowym oraz systemach internetowych wspierających marketing i sprzedaż dla małych i średnich firm. Szefem Benhauer jest Grzegorz Błażewicz, niegdyś Prezes portalu Interia.pl

źródło/autor: Benhauer