Marka BoboVita wykorzystuje marketing wirusowy

By | 04/05/2011

Marka BoboVita należąca do NUTRICIA Polska, producenta żywności dla niemowląt i małych dzieci, rozpoczęła kampanię reklamową soków w kartonikach opartą o marketing wirusowy.

Na serwisie Youtube pojawił się 45-sekundowy film przedstawiający sześcioro maluchów zaproszonych do studia filmowego. Próbowały nowych produktów marki: 100% soków w kartoniku ze słomką przeznaczonych dla dzieci już od dziewiątego miesiąca życia.

Mali goście bawili się przebojowo. Nagrany materiał został wykorzystany do stworzenia muzycznego video, w którym z dźwięków siorbania i uderzania kartonikami wyłania się melodia utworu„U can’t touch this” autorstwa McHammera.

Po zaledwie kilku dniach od premiery film zanotował ponad 85 000 wyświetleń w serwisie Youtube, a liczba wciąż się zwiększa. W serwisie Facebook video opublikowało na swoich tablicach już ponad 560 osób. Za pomysł i realizację kampanii odpowiada agencja Pride&Glory Interactive oraz dom produkcyjny PinkTank.

Film dostępny jest pod adresem: http://www.youtube.com/watch?v=O6k_zcSoUk4&feature=feedlik

źródło/autor: Pride&Glory Interactive