„Piłkarska” kampania Cisowianki

By | 02/05/2011

Rozpoczęła się nowa kampania billboardowa Cisowianki – oficjalnej wody polskiej reprezentacji narodowej w piłce nożnej. W pierwszym etapie kampanii dedykowanej tematyce piłkarskiej przygotowano reklamę na nośnikach reklamy zewnętrznej oraz billboardy sponsorskie emitowane w telewizji. W taki sposób marka prezentuje swoje zaangażowanie we wspieranie polskiego sportu.

Layouty billboardów nawiązują do ośmiosekundowych spotów emitowanych codziennie po wiadomościach sportowych w TVP1. Dynamiczne, wykonane w najnowszej technologii i dopracowane w każdym szczególe billboardy i spot mają odzwierciedlać charakter marki i samego produktu. Woda to nie tylko nieodłączny element zarówno profesjonalnego, jak i amatorskiego sportu, ale także źródło energii i siły wszystkich codziennych czynności. W takim duchu – pozytywnej energii motywującej do działania utrzymane będą kolejne odsłony kampanii związanej z piłkarską reprezentacją polski.

„Piłkarska” kampania to kolejne niestandardowe działania polskiej marki, która 2011 rok dedykuje m.in. wspieraniu Reprezentacji. Cisowianka, jako oficjalna woda polskich piłkarzy towarzyszy polskim piłkarzom podczas meczów towarzyskich i treningów przygotowujących do Mistrzostw Europy. Zaangażowanie w przygotowania i występ reprezentacji to naturalny etap strategii marki, która pretenduje do miana marki narodowej. Cisowianka od kilku lat angażuje się w ważne wydarzenia społeczne i narodowe. Można wspomnieć chociażby Rok Chopinowski, czy też działania na rzecz zaangażowania Polaków w pomoc charytatywną.