Ciekawość – pierwszy stopień do Redd’sa

By | 01/05/2011

26 kwietnia ruszyła nowa kampania piwa marki Redd’s „Ciekawość – Pierwszy stopień do Redd’sa”, której pierwszą odsłoną jest 30 sekundowy spot telewizyjny. Twórcą kampanii jest agencja Grey Group.

Redd’s to marka, która jest blisko swoich konsumentek – wsłuchuje się w ich pragnienia i rytm życia. Nowa kampania bazuje na kobiecej ciekawości świata i ludzi, którą można zaobserwować w szczególności u młodych Polek.

„Ciekawość jest wiodącym motywem nowego spotu TV. Fabuła luźno nawiązuję do bajki o Czerwonym Kapturku, który prowadzony ciekawością trafia na imprezę w rytmie Redd’s.” – mówi Katarzyna Sośnierz, Creative Director Grey Group.

Spot został nakręcony w Kapsztadzie, w Republice Południowej Afryki.

Poza tradycyjnymi działaniami reklamowymi w skład kampanii wchodzą m.in. akcje BTL o charakterze eventowym, które mają na celu zachęcenie kobiet do odkrywania i pobudzania własnej ciekawości, a także działania PR.

Za kreację kampanii odpowiada agencja Grey Group w składzie: dyrektor kreatywny – Katarzyna Sośnierz, Art Director – Agnieszka Stypa, Copywriter – Magdalena Zalewska, Client Service – Katarzyna Szewczuk i Marta Mesyjasz. Media wykorzystane w kampanii to TV, Internet, outdoor, event. Ich planowaniem i zakupem zajął się dom mediowy Starcom.