180heartbeats przygotowała kampanię dla ING Życie

By | 01/05/2011

26 kwietnia wystartowała przygotowana przez agencję 180heartbeats kampania internetowa promująca „Sposób na Przyszłość” – nowe ubezpieczenie ochronno–inwestycyjne ING Życie.

Kampania toczy się w serwisie onet.pl, wp.pl i o2.pl, na stronach głównych i w sekcjach „Wiadomości” oraz na Facebooku. Codziennie o świcie tworzona jest nowa kreacja, której bohaterką jest pufa, dopasowująca swój kształt i charakter do najważniejszej wiadomości dnia – tak jak nowe ubezpieczenie „Sposób na Przyszłość” od ING Życie dopasowuje się do ważnych wydarzeń w życiu klienta. W Kalendarzu na stronie http://przyszlosc.ingzycie.pl można przeglądać różne wcielenia pufy, albo skonfigurować sobie własną, dopasowaną do naszych potrzeb.

Żeby to zrobić, wystarczy wybrać osoby, które chce się ubezpieczyć i posadzić je na pufie – polisa daje możliwość ubezpieczenia 10 osób spokrewnionych lub nie – oraz określić stopień, w jakim składkę na ubezpieczenie chcemy przeznaczyć na ochronę życia i zdrowia, a w jakim na inwestycje. W efekcie otrzymamy spersonalizowaną, dopasowaną do indywidualnych potrzeb ofertę.

Akcja przewidziana jest na 2 tygodnie i zakończy się 9 maja.