e-biznes poznajemy od 25 lat
Już od ponad 25 lat informujemy o najważniejszych wydarzeniach z szeroko rozumianego obszaru biznesu internetowego. Startupy, e-handel, gaming – obserwuj z nami, jak zmienia się świat cyfrowego biznesu! Zapoznaj się z możliwościami współpracy i skontaktuj się z nami!

Marketing sensoryczny: Jak AI zmienia doświadczenia zakupowe
Sztuczna inteligencja (AI) wprowadza nowe podejście do marketingu sensorycznego, co znacząco wpływa na doświadczenia zakupowe klientów. W badaniach przeprowadzonych przez Mood Media stwierdzono, że 42% kupujących angażuje się w komunikaty audio i wideo w sklepach, a 37% dokonuje zakupów pod ich wpływem. Jakie korzyści przynosi wykorzystanie…
Salestube rozpoczyna współpracę z mBank
Salestube, firma z sektora e-commerce i MarTech, została wybrana przez mBank do dostarczenia narzędzi Google Marketing Platform (GMP). W ramach przetargu, Salestube zapewni bankowi licencje na platformę oraz wsparcie w zakresie konsultacji i szkoleń dotyczących optymalizacji ekosystemu GMP. Salestube, jako jedna z pierwszych firm na świecie…
DPD: E-grocery w Polsce osiągnie 14 mld zł w 3 lata
Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów oraz rosnące oczekiwania wobec jakości produktów sprawiły, że e-grocery stało się jednym z najszybciej rozwijających się segmentów w polskim e-commerce. Firma DPD dostosowuje swoje usługi do rosnących potrzeb konsumentów, rozwijając m.in….
Jakie są kluczowe unijne dyrektywy i rozporządzenia regulujące transgraniczny e-commerce? [art. ekspercki]
Autorem artykułu jest Adam Zając, Cross-border Director w Alsendo. Jeśli są Państwo zainteresowani publikacją tekstów eksperckich na naszych łamach, zapraszamy do kontaktu. Jakie są kluczowe unijne dyrektywy i rozporządzenia regulujące transgraniczny e-commerce? Unia Europejska konsekwentnie dąży do stworzenia jednolitego rynku cyfrowego w ramach strategii Digital Single…
Temu i DHL Group: Nowe możliwości dla MŚP w Europie
DHL Group podpisała Memorandum of Understanding (MoU) z platformą Temu, co ma na celu zacieśnienie współpracy i dalszą rozbudowę dotychczasowego partnerstwa. Porozumienie to ma na celu skuteczniejsze wsparcie lokalnych małych i średnich przedsiębiorstw w realizacji zamówień. Dzięki rozwojowi modelu “local-to-local” przez Temu, możliwe jest dołączanie do…
PayPo: 52% Polaków rezygnuje z zakupów online bez płatności odroczonych
Według najnowszego raportu PayPo „Polak na zakupach z BNPL”, 52% ankietowanych Polaków rezygnuje z zakupów w sklepach internetowych, które nie oferują opcji płatności odroczonych. Wzrost popularności tej formy finansowania jest zauważalny nie tylko w e-commerce, ale także w zakupach stacjonarnych, gdzie 43% badanych planuje korzystać z…
Wydarzenia
09.05.2025 PM Showcase Day
15.05.2025 Javeloper 2025 (online)
20.05.2025 - 21.05.2025 E-Commerce Connect
21.05.2025 - 22.05.2025 V FORUM LOYALTY PLANET 360°
21.05.2025 VII Kongres MIT Sloan Management Review Polska
04.06.2025 - 05.06.2025 VI FORUM DIGITAL EVOLUTION FOR PHARMA & MEDICAL
Czym jest e-biznes ?
e-biznes, czyli elektroniczny biznes, to ogólny termin odnoszący się do prowadzenia działalności gospodarczej przy wykorzystaniu internetu i technologii informatycznych. Jest to szeroki obszar, który obejmuje różne rodzaje transakcji, działań marketingowych, obsługi klienta i innych aspektów biznesowych, które są realizowane za pośrednictwem środowiska online. Może obejmować różne modele biznesowe, takie jak B2C (biznes do konsumenta), B2B (biznes do biznesu), C2C (konsument do konsumenta) itp. Rozwój technologii i rosnące zaufanie do zakupów online przyczyniły się do dynamicznego rozwoju e-biznesu na całym świecie.
Chcesz dotrzeć do przedsiębiorców i ekspertów e-commerce?
Wykorzystaj nasze 25-letnie doświadczenie i zapoznaj się z naszą propozycją współpracy – artykułami eksperckimi, patronatami medialnymi oraz wpisami promowanymi wspierającymi SEO.