IDMnet wprowadza pakiet premium Moto

By | 28/02/2011

W lutym IDMnet wprowadził do oferty nowy pakiet premium – Moto. Jego utworzenie jest związane z dołączeniem pod koniec stycznia do sieci IDMnet witryn z Grupy V10. Odbiorcami nowej oferty są osoby zainteresowane motoryzacją. W wybranych serwisach, wchodzących w skład pakietu, dostępna jest reklama video w formie pre-roll.

Podstawę nowego pakietu tworzą serwisy Grupy V10, które dołączyły do IDMnet pod koniec stycznia: TopCars.pl, Motokobiety.pl, Mototube.pl, Moto-tapety.pl, Samochody-uzywane.com.pl. Ponadto w skład pakietu wejdą serwisy Maxiauto.pl, Naukajazdy.pl oraz Wieszjak.pl – motoryzacja.

W nowym pakiecie dostępne są wszystkie standardowe formy reklamowe. W serwisach Mototube.pl i Topcars.pl, przy współpracy z siecią CLIPnet, wprowadzono również reklamę video – pre-roll. Jest to klikalny materiał filmowy, emitowany przed materiałem video dostępnym w danym serwisie.

Za sprzedaż pakietu odpowiada dział agencyjny IDMnet. Pakiet pozwala na dotarcie do 218 726 realnych użytkowników, generujących 1 265 813 odsłon. (dane Megapanel PBI/Gemius listopad 2010). IDMnet planuje rozwój pakietu i wzmocnienie go o nowe witryny motoryzacyjne.

Moto to 22 pakiet IDMnet. W ofercie sieci znajdują się pakiety, dobrane pod kątem zainteresowań użytkowników oraz rodzaju i sposobu poszukiwania przez nich informacji, takie jak Biznes&Co, Futbol, Podróże, VIP.

Źródło: IDMnet