Henri Lloyd z Wiatrem i Wodą

By | 28/02/2011

W dniach 3-6 marca w Warszawie odbędą się Targi Sportów Wodnych i Rekreacji Wiatr i Woda. To znane wśród przedstawicieli branży oraz miłośników żeglarstwa wydarzenie jest sponsorowane przez firmę Henri Lloyd. Na targach będzie można obejrzeć także nową kolekcję odzieży i akcesoriów żeglarskich marki Henri Lloyd: między innymi linię Shockwave stworzoną we współpracy z trzykrotnym złotym medalistą olimpijskim Benem Ainslie’m i legendą francuskiego żeglarstwa Offshore – Bernardem Stamm’em.

O unikalności tej kolekcji świadczy możliwość umieszczenia w wewnętrznych kieszeniach specjalnych wzmacniających wkładek  DECK ARMOUR, dzięki którym żeglarze zyskują ochronę newralgicznych miejsc ciała.

Przydatne dla żeglarzy są też specjalne wstawki umieszczone na rękawie i w kieszeniach nogawek, służące za panele na zegarek i mapę – niezbędne podczas regat.

To jednak nie koniec niespodzianek, jakie na 2011 rok przewidziała firma Henri Lloyd. Proponuje ona żeglarzom takie linie, jak: Dimension, Blue Eco i Cipher. Kolekcja Dimension powstała z połączenia technologii z zakresu wodoodporności i oddychalności. Dwie innowacyjne technologie znalazły zastosowanie w jednym ubraniu. Tkaninę typu stretch 360 połączono z mocnym, wysoce oddychającym wodoodpornym laminatem, w efekcie czego osiągnięto harmonię pomiędzy bezpieczeństwem i elastycznością. Hitami kolekcji są rewolucyjny system kapturowy i zintegrowany regulator objętości kaptura. Niewątpliwe zalety kurtek Dimension to przeciwsztormowa patka, zaopatrzona w kanał odpływowy, antykorozyjne zamki, boczne kieszenie z nieprzemakalnymi suwakami oraz zamykane na suwak kieszenie wewnętrzne. Wymienione walory w połączeniu z wyrazistym krojem gwarantują idealne dopasowanie.

Podczas targów zostanie też pokazana odzież z materiałów ekologicznych Henri Lloyd z linii Blue Eco, którą w tym sezonie jeszcze bardziej rozbudowano. W ubiegłorocznej edycji imprezy Wiatr i Woda ubrania z tej serii zdobyły wyróżnienie w kategorii Osprzęt i Wyposażenie.

źródło/autor: Promedia