„Borneo i wyspy na morzu Celebes. Koniec świata, początek przygody”– nowa promocja punktowa dla partnerów Microsoft

By | 28/02/2011

Firma Microsoft zaproponowała swoim zarejestrowanym partnerom udział w nowej promocji punktowej. Za każdy sprzedany produkt firmy Microsoft, który znajduje się na liście objętej promocją, partnerzy zbierają punkty. Nagrodami dla 30 firm, które zdobędą największą liczbę punktów są atrakcyjne wycieczki na Borneo i wyspy na morzu Celebes.

Czas trwania Promocji: 14 lutego – 27 maja 2011 roku. Aby wziąć udział w promocji trzeba zarejestrować się do 30 kwietnia na stronie internetowej www.poczatekprzygody.pl

Punkty zdobywa się dokonując zakupu u autoryzowanych dystrybutorów oprogramowania i sprzętu Microsoft. Dodatkowo punktowane są umowy subskrypcyjne BPOS (w ramach podpisanej umowy i założonego nowego konta subskrypcyjnego BPOS) oraz aktywacje kont Windows Live ID.

Promocją Punktową objęte są następujące produkty:

  • Windows (COEM);
  • Microsoft Office – wszystkie wersje (z wyłączeniem wersji Starter) COEM/FPP/PKC/OPEN (z wyłączeniem licencji Academic i Government) oraz preinstalowany Office w licencjonowaniu OEM-MNA i OEM-Named z wyłączeniem wersji Starter;
  • Small Business Server COEM;
  • Windows Server (wszystkie wersje) COEM, ROK (Reseller Option Kit), wersje preinstalowane w licencji OEM-MNA i OEM-Named;
  • System Center Essential oraz System Center Virtual Machine Manager w licencji OEM-MNA i OEM-Named;
  • BPOS (Business Productivity Online Services) – każda nowa podpisana umowa;
  • BPOS Seat (Business Productivity Online Services) – każdy nowy użytkownik usługi;
  • Akcesoria komputerowe Microsoft (BOX) z wyłączeniem zakupów objętych umową marketingową Retail;
  • Aktywacja konta Windows Live ID.

Szczegółowy regulamin promocji oraz tabela punktowa na produkty nią objęte dostępne są na stronie www.poczatekprzygody.pl.