GoldenSubmarine MOVIE ze Škodą na Facebooku

By | 23/02/2011

Agencja marketingu interaktywnego GoldenSubmarine, na zlecenie Skoda Auto Polska, stworzyła filmową aplikację konkursową na Facebook.com „Co Ci to MOVIE?”. 

Konkurs jest elementem komunikacji marki w ramach programu „Wiesz co dobre”. To już druga edycja aplikacji „Co Ci to MOVIE?”, którą można znaleźć pod adresem http://apps.facebook.com/cocitomovie/.

„W związku z dużą popularnością pierwszej edycji, nie mogliśmy poprzestać na jednej odsłonie gry. Poprzednio, w ciągu trzech tygodni na przełomie października i listopada, z aplikacji skorzystało kilkadziesiąt tysięcy osób” mówi Piotr Maj, Specjalista ds. Produktu w Skoda Auto Polska.

Pytania konkursowe dotyczą filmów prezentowanych w ubiegłorocznym cyklu filmowym „Wiesz co dobre w TVP1” (lista tytułów znajduje się w zakładce aplikacji „Filmy”). Zadaniem internautów w konkursie jest udzielenie jak największej liczby prawidłowych odpowiedzi w ciągu 30 sekund. Codziennie, liderzy rankingów gry w trybie solo oraz duetów otrzymują wejściówki do kin sieci Cinema City.

Konkurs trwa do końca lutego 2011. Aplikacja wspomagana jest kampanią reklamową w serwisie Facebook.com.

Planowana jest także trzecia edycja konkursu „Co Ci to MOVIE?”, która będzie wsparciem kolejnego cyklu filmowego „Wiesz co dobre” w Telewizji Polskiej.

źródło/autor: GoldenSubmarine