abcZdrowie.net – nowa sieć reklamowa kobiety i zdrowie

By | 23/02/2011

abcZdrowie.net to nowa sieć reklamowa zapewniająca dotarcie do kobiet zainteresowanych tematem zdrowia oraz zdrowym trybem życia. W skład sieci abcZdrowie.net wchodzi obecnie 48 serwisów poruszających szeroko pojętą tematykę zdrowotną i kobiecą, do sieci dołączają również kolejni wydawcy. Są to zarówno serwisy specjalistyczne, lifestylowe jak i blogi kobiece.  

W 80% użytkownikami odwiedzającymi serwisy sieci są  kobiety, dzięki temu abcZdrowie.net oferuje precyzyjne targetowanie kampanii reklamowych skierowanych bezpośrednio do nich.

Korzystając z usług abcZdrowie.net, możliwe jest dokładne przygotowanie form reklamowych, skierowanych do wybranej grupy użytkowników (zwłaszcza kobiet) zainteresowanych daną tematyką zdrowotną. Sieć oferuje między innymi sprzedaż reklam display, ale także niestandardowe formy promocji.

Aby ułatwić pracę marketerów, przygotowano pakiety zasięgowe pozwalające na szybkie zawężenie grupy docelowej: kobieta – zdrowie, dziecko, odchudzanie i sylwetka, kardiologia, badania i zabiegi, senior, seks i antykoncepcja, mężczyzna.

Grupa abcZdrowie to najszybciej rozwijająca się sieć serwisów o zdrowiu w Polsce. W styczniu 2011 r. ogólny zasięg wszystkich witryn mierzony za pomocą Google Analytics wyniósł 5 mln unikalnych użytkowników oraz 20 mln odsłon.

źródło/autor: NextWeb Ventures