HURT & DETAL w nowej odsłonie

By | 22/02/2011

„HURT & DETAL, magazyn kupców polskich” – jedno z najbardziej znaczących na rynku prasy branżowej, ogólnopolskie pismo FMCG, od początku 2011 roku wydawane jest w zupełnie nowej odsłonie. Już w styczniu miesięcznik pojawił się na rynku w nowym wydaniu, z odświeżonym layoutem, nowymi działami i nowymi tematami.

Tym samym Redakcja magazynu wychodzi naprzeciw oczekiwaniom rynku i czytelników. Wdrożenie nowej strategii pozwoli tytułowi zwiększyć dotarcie, a w konsekwencji wzmocnić siłę jego przekazu.

Nowa odsłona miesięcznika HURT & DETAL pozytywnie wpłynęła na spektrum tematyczne pisma, a tym samym na atrakcyjność dla czytelników oraz dotychczasowych i potencjalnych klientów reklamowych. Efekty działań są widoczne już teraz, między innymi dzięki: odświeżeniu layoutu oraz podniesieniu zawartości merytorycznej magazynu. Ponadto, Redakcja wprowadziła do planu wydawniczego cykliczne dodatki tematyczne oraz specjalne przewodniki dla detalistów. Dodatkowo, na łamach pisma, w każdym wydaniu – mała dawka humoru oraz rozmaite konkursy.

„Naszym priorytetem jest, aby miesięcznik HURT & DETAL był pismem, które dociera do coraz większej liczby odbiorców, w którym czytelnicy znajdą jeszcze więcej wartościowych i praktycznych informacji na temat rynku, w którym funkcjonują ich przedsiębiorstwa. Dlatego wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom czytelników, wierzymy, że nowa odsłona miesięcznika pozytywnie wpłynie na atrakcyjność treści przekazywanych naszym odbiorcom” – powiedział Tomasz Pańczyk, Prezes Wydawnictwa Fischer Trading Group Sp. z o.o.

Zmiany dotyczą także redakcyjnej strony www – prace nad nowym wcieleniem serwisu zakończą się w I kwartale 2011 roku. Na uczestników rynku FMCG czekać będzie wiele niespodzianek!

W 2010 roku Wydawnictwo Fischer Trading Group Sp. z o.o. powiększyło nakład miesięcznika HURT & DETAL do 70.000 egzemplarzy. Magazyn dołączył tym samym do ścisłej czołówki ogólnopolskich tytułów branżowych. To właśnie dzięki stałemu rozwojowi pismo uzyskało wysoką pozycję i odnotowało wysoką dynamikę wzrostu wskaźników dystrybucji i czytelnictwa prasy handlowej w badaniach GfK Polonia 2010.