Great Open House psoci z kotem Felixem

By | 22/02/2011

Agencja marketingu zintegrowanego Great Open House z pazurem rozpoczęła launch marki Felix Purina. We współpracy z grupą Do It 4 Fun zorganizowała 17 lutego widowiskowe happeningi pod hasłem „Wielka Psota na Dzień Kota”.

W happeningach, które odbyły się jednocześnie na Placu Zamkowym w Warszawie i na krakowskim Rynku Głównym wzięło udział kilkaset osób. Data wydarzenia nie była przypadkowa, tego dnia obchodzony jest Światowy Dzień Kota. Podczas trwającej 3 minuty bitwy uczestnicy obrzucali się kłębkami oraz utworzyli wielką splątaną sieć. Wydarzenie wywołało ogromne zainteresowanie mediów, zarówno lokalnych, jak i ogólnopolskich.

Akcja była nagłaśniana w Internecie, głownie na portalu facebook (gdzie udział w wydarzeniu zapowiedziało ponad 3 tys. użytkowników). Agencja prowadziła również działania PR.

W styczniu b.r. agencja Great Open House wygrała przetarg na roczną obsługę marki. Zrealizowane happeningi rozpoczynają cykl działań zapoznających polskich konsumentów z sympatycznym kotem Felixem. W kolejnych miesiącach planowane są również aktywności w Internecie, promocja konsumencka oraz eventy.

źródło/autor: Great Open House