Ruszyły zgłoszenia do III edycji konkursu „Telemarketer Roku”

By | 21/02/2011

Najlepsi polscy telemarketerzy będą walczyli o tytuł Telemarketera Roku w pięciu kategoriach – jest to już trzecia edycja konkursu Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego, która potrwa do 30 kwietnia 2011 roku. Żeby przystąpić do niego wystarczy wypełnić formularz dostępny na stronie www. smb.pl/telemarketer_roku oraz wysłać wraz z trzema nagraniami na adres info(at)smb.pl.

Startujący telemarketerzy, podobnie jak w ubiegłym roku będą rywalizowali w pięciu kategoriach:

  • Sprzedaż inbound – rozmowy przychodzące zakończone sprzedażą produktu lub usługi;
  • Sprzedaż outbound – rozmowy wychodzące zakończone sprzedażą produktu lub usługi;
  • Obsługa Klienta – rozmowy wychodzące oraz przychodzące polegające na udzielaniu klientowi informacji o produkcie lub usłudze przy zachowaniu zasad profesjonalnej obsługi;
  • Help desk – rozmowy przychodzące dedykowanych linii pomocy technicznej zakończone rozwiązaniem problemu;
  • Windykacja – rozmowy wychodzące, prowadzone według podstawowych zasad akcji windykacyjnych, zakończone uzyskaniem deklaracji klienta o spłacie należności.

Wstępną selekcję przeprowadzi jury składające się z osób reprezentujących środowisko branżowe. Nad przebiegiem konkursu będzie sprawowała opiekę rada programowa, której przewodniczącym jest Jacek Barankiewicz, szef grupy Call Center przy SMB,  prezes DataContact.

Konkurs podzielono na etapy. W pierwszym, którego wyniki zostaną opublikowane 1 czerwca uczestnicy będą oceniani na podstawie przesłanych nagrań rozmów. Przy czym ten etap jest w pełni anonimowy. Wszystkie przesyłane nagrania są szyfrowane, dane klientów, konsultantów i nazwy firm usunięte. Jury ocenia jedynie merytorykę rozmów. Drugi etap składa się z rozmów symulacyjnych z kandydatami wybranymi po I etapie oraz rozmów indywidualnych z nimi.

Oficjalne ogłoszenie wyników następi podczas tegorocznej Gali rozdania nagród VI. edycji Konkursu Golden Arrow, największego wydarzenia w branży marketingu bezpośredniego, która odbędzie się tradycyjnie w drugiej połowie czerwca w warszawskiej Fabryce Trzciny.

źródło/autor: Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego