Na zyski nie trzeba czekać – rusza nowa kampania BOŚ Banku

By | 21/02/2011

Bank Ochrony Środowiska rusza z najnowszą kampanią reklamową. Spoty, które pojawią się w stacjach telewizyjnych od 18 lutego, będą promować 9-miesięczną Lokatę na Dzień Dobry. Kluczowym komunikatem jest informacja o natychmiastowej wypłacie odsetek, które wynoszą 5,8 proc. od zdeponowanej kwoty. Przekaz wspiera niestandardowa kreacja filmowa. Obok kampanii telewizyjnej bank zaplanował działania reklamowe w stacjach radiowych i Internecie.

Spory plik banknotów, wielki pochyły stół, a na jego końcu mały człowiek. Czy sięgnie po pieniądze? Jak ma to zrobić? Spokojnie – w tym świecie wszystko jest możliwe. Wystarczy wstać, wyciągnąć rękę i niemożliwe… staje się możliwe. Bohater pewnym ruchem sięga po banknoty – zysk z odsetek Lokaty na Dzień Dobry, który wypłacany jest od ręki.

Najnowszy spot BOŚ Banku promuje niestandardowe podejście do potrzeb klienta. Zakładając większość depozytów dostępnych na rynku, na nagrodę – odsetki od zdeponowanych pieniędzy – trzeba poczekać do końca trwania danej lokaty. W BOŚ Banku zyski dostępne są natychmiast.

– BOŚ Bank nie po raz pierwszy wyznacza rynkowe trendy. Działania te procentują. Kiedy dwa lata temu po raz pierwszy promowaliśmy Lokatę na Dzień Dobry – tylko w ciągu półtora miesiąca Klienci powierzyli nam blisko 900 mln złotych – podkreśla Katarzyna Kubicka, Dyrektor Marketingu BOŚ Banku. – Niestandardowe produkty wymagają równie zaskakujących kreacji. Taka też jest nasza najnowsza produkcja – dodaje.

Telewizyjna kampania BOŚ Banku wykorzystuje zarówno ogólnopolskie stacje telewizyjne, jak TVP, TVN, Polsat2, jak i popularne kanały tematyczne, w tym Discovery. Emisja spotów potrwa od 18 lutego do 20 marca. Równolegle, specjalnie przygotowane filmiki trafią do Internetu. Te klipy w żartobliwy sposób demaskują wykorzystane w realizacji klipu triki wizualne.

Wspierająca promocję lokaty kampania reklamowa w radiostacjach rozpocznie się 28 lutego i również potrwa do 20 marca.  Równocześnie do działań w mediach prowadzone będą akcje mikromarketingowe w oddziałach BOŚ w całym kraju.

BOŚ Bank przygotował także konkurs dla Klientów „Samochód na Dzień Dobry”. Można wygrać trzy samochody marki Citroen DS3, z przyjaznymi dla środowiska silnikami (emisja CO2 – tylko 99 g/km) oraz sto ekspresów ciśnieniowych Dolce Gusto. Promocja konkursowa obowiązuje do końca marca. Wystarczy otworzyć depozyt oraz dokończyć zdanie „Z lokatą w BOŚ Banku dzień jest dobry, bo…”. Komisja konkursowa wyłoni najciekawsze i najbardziej kreatywne odpowiedzi.

Kampanię zrealizował Departament Marketingu BOŚ S.A. oraz Agencja Brasil. Z kolei Dom Mediowy Equinox Media zaplanował i kupił media. Działania w Internecie prowadzi Agencja ENA.

źródło/autor: LTM Communications