EUROZET nowym członkiem IAB Polska

By | 21/02/2011

Do Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska przystępuje EUROZET – największa w Polsce grupa radiowa. W ramach Związku działa obecnie 156 firm członkowskich branży interaktywnej. IAB reprezentuje ich interesy promując internet jako medium o największym potencjale marketingowym, informacyjnym i edukacyjnym.

IAB Polska zyskało nowego członka nadzwyczajnego – EUROZET Sp. z o.o. – największą grupę radiową w Polsce, w skład której wchodzą stacje radiowe: Radio ZET, Chilli ZET, Radio PLUS, Antyradio, Planeta FM oraz 45 stacji Pakietu Niezależnych, a także Studio ZET i RRM Dom Sprzedaży Radia. EUROZET jest już ósmą z kolei firmą, która dołączyła do IAB Polska od początku 2011 roku.

„We współczesnym świecie konwergencja radia i internetu jest nieuniknionym procesem, stąd Grupa Eurozet coraz silniej zaznacza swoją obecność na polskim rynku branży interaktywnej. Inwestując w internet, inwestujemy w przyszłość. Chcemy mieć realny wpływ na kształtowanie tego rynku, a przystąpienie do szacownego grona członków IAB Polska daje nam możliwość czynnego uczestniczenia w pracach na rzecz kreowania wirtualnej rzeczywistości w Polsce.” – powiedział Sebastian Wojciechowski, Dyrektor Pionu Nowych Mediów Grupy Eurozet.

„Fakt, że koncern medialny formatu Eurozet zdecydował się dołączyć do grona członków IAB Polska, przekonuje nas o właściwym kierunku działań, które realizujemy w ramach Związku wszechstronnie promując branżę interaktywną. Dziś żadna firma branży medialnej nie może skutecznie funkcjonować bez obecności w internecie a my w ramach IAB pokazujemy, jak najefektywniej wykorzystywać to medium. Przystąpienie Eurozet do IAB cieszy nas również dlatego, że siła Związku wynika przede wszystkim z siły i zaangażowania jego członków, a więc każda kolejna firma gotowa poprzez IAB aktywnie wpływać na rynek, witana jest z otwartymi ramionami.” – powiedział Piotr Kowalczyk, Prezes Zarządu IAB Polska.

źródło/autor: IAB Polska