Plany na 2011 rok

By | 18/02/2011

Dwie duże kampanie marketingowe, nowe marki i sklepy oraz odświeżenie wizerunku dotychczasowych salonów – tak w skrócie można podsumować grafik Blue City na 2011 rok

Dopiero co z sukcesem zamknęło 2010 rok, a już pracuje na to, by 2011 był jeszcze lepszy. W Blue City wre praca nad nowym wystrojem najstarszych salonów – najemcy chcą zdążyć z nowymi aranżacjami przed wprowadzeniem wiosennych kolekcji. Ostatnio zmiany w wystroju wprowadziły salony Wojas, Rossmann, CCC i Pepe Jeans, w chwili obecnej remontują się Syrena, Swiss, Kakadu, a w planach remont mają Vanila, Quality, Sztućce.pl, Kamuflage, Sphinx, Lolly Pop Boutique, Jean Louis David, Tur, Czerwony Smok czy Chata Pyszności. W remoncie są także salony, które w Blue City dopiero będą miały swoją premierę, czyli Lavard, Vena, Ecco oraz Galeria Bali.

Natomiast do grona dużych salonów znanych marek dołączą już latem: Go Sport, oferujący sprzęt, odzież i obuwie sportowe – salon otworzy się na poziomie -1, na powierzchni 1500 metrów – oraz New Yorker (1000 metrów kw), z szerokim asortymentem odzieży, obuwia i dodatków dla młodego odbiorcy – salon będzie zlokalizowany na poziomie +1.

Centrum planuje także duże kampanie marketingowe w mediach tradycyjnych oraz prowadzi stałe nowatorskie działania w Internecie. Przygotowuje również niestandardowe projekty marketingowe, oparte na produkcji telewizyjnej i nowych kanałach komunikacji. Blue City planuje wprowadzić również daleko idące udogodnienia w oznakowaniu centrum, nad ich projektem pracuje obecnie zewnętrzna firma.