Agencja byss.pl przygotowała kolejny serwis promocyjny dla Hortexu

By | 18/02/2011

Od pierwszego lutego do końca kwietnia 2011 na serwisie www.WyspaLeona.pl trwa Wielki Konkurs Leona. Kreacją i obsługą strony zajęła się agencja interaktywna byss.pl. Jest to jej kolejna realizacja przygotowana dla firmy Hortex.

W celu rozpoczęcia zabawy należy założyć konto na stronie, a następnie przejść do sekcji Promocja na głównej panoramie. Mechanika konkursu polega na wprowadzeniu kodów z promocyjnych opakowań soków Leon. Konkursowicz otrzymuje za każdy kod wirtualne puzzle z wizerunkiem lwa Leona. Po zebraniu kompletu 12 puzzli rozpoczyna się zabawa. Osoby, które w określonych w regulaminie godzinach jako pierwsze skończą układanie całego obrazka, otrzymują nagrody gwarantowane – leonowy piórnik z wyposażeniem lub leonową walizkę malarską. Nagrody przyznawane są w odstępach 5 minutowych.

Dodatkowo osoby, które poprawnie ułożą z puzzli przynajmniej jeden obrazek, mogą wziąć udział w walce o nagrodę tygodnia – Netbooka. Aby ją zdobyć, należy w stworzonym na potrzeby konkursu programie malarskim narysować obrazek nawiązujący do podanego przez organizatorów tematu tygodnia. Spośród najwyżej ocenionych przez użytkowników prac, jury wybierze trzy najlepsze i przyzna nagrody w postaci Netbooków. Najlepszy rysunek będzie ponadto opublikowany na opakowaniach soków Hortex Leon.

Podstrona promocyjna utrzymana jest w rysunkowej stylistyce, nawiązującej do wyglądu Wyspy Leona. Poza elementami wizualnymi, duży nacisk został położony na wygodną i przejrzystą nawigację. W sekcjach tekstowych nagrany został lektor, który ułatwi zabawę nawet najmłodszym fanom Leona.