Odbiory osobiste w Sferis coraz popularniejsze wśród klientów gram.pl

By | 17/02/2011

Aż 26 559 produktów zamówionych w 2010 roku w sklepie internetowym gram.pl zostało odebranych osobiście przez klientów w punktach Sferis. To przykład udanej synergii biznesowej obu Spółek. A dla klientów to oszczędność czasu i pieniędzy oraz szansa otrzymania fachowej konsultacji i uzupełnienia posiadanego sprzętu.

Z danych gram.pl wynika, że coraz większa grupa klientów woli osobiście odebrać zamówienie niż poprzez usługę kurierską. Te preferencje można tłumaczyć oszczędnością dla konsumentów, która wynosi od kilku do kilkunastu złotych na każdej przesyłce. To również wynik strategii czasowej. Punkty odbioru zlokalizowane są w miejscach, w których często przebywają klienci gram.pl i Sferis (np. galerie handlowe). Dzięki temu, „przy okazji” realizacji codziennych czynności konsumenci mogą odebrać swoje zamówienia.

Budujemy naszą przewagę konkurencyjną między innymi w oparciu, o coraz liczniejsze punkty odbioru osobistego. W zeszłym roku zwiększyliśmy ich liczbę z 20 do 134, zaś w tym roku mamy plan dojść do 200. Widać, że nasi klienci cenią salony Sferis – ponad 70% wszystkich odbiorów osobistych realizowana jest właśnie w nich. Punkty odbioru osobistego to realna oszczędność, jaką gwarantujemy klientowi przy wysyłce. Natomiast dzięki marce salonów Sferis mamy pewność, że klient znajdzie je w dogodnej dla siebie lokalizacji, a dodatkowo może liczyć na eksperckie konsultacje – mówi Wiktor Cegła, Dyrektor Zarządzający portalu społecznościowego oraz sklepu gram.pl.

Gram.pl i Sferis należą do Grupy ACTION S.A., która wykorzystuje wewnętrzną synergię. Poszczególne spółki z grupy mają do dyspozycji nowoczesne centrum logistyczne. Dzięki niemu klient może odebrać towar już następnego dnia po skompletowaniu zamówienia. Szybkość dostawy, jakość obsługi, a także reputacja to czynniki mające kluczowy wpływ na wybór sklepu internetowego.

Posiadanie w salonach Sferis punktów obioru osobistego sklepu internetowego gram.pl to dla nas nie tylko dzielenie się kosztami logistyki. To doskonała okazja by zaprosić klienta do siebie. A warto zwrócić uwagę, że większość dzisiejszych graczy to raczej osoby o stabilnym dochodzie, dla których wydatki na hobby nie stanowią większego problemu. Specjalnie dla nich tworzymy oddzielną strefę. Odbierając w naszym salonie zamówioną grę mają okazję zapoznać się z wieloma komplementarnymi produktami. Co ważne mogą przy tym liczyć na fachową poradę naszych konsultantów. Obserwujemy, że klienci, którzy poznali nas dzięki współpracy z gram.pl, często wracają – komentuje Michał Iwanciw, Prezes Sferis Sp. z o.o.