Loteria Paczkomaty 24/7 rozstrzygnięta

By | 17/02/2011

Loteria Paczkomaty 24/7 ma już swoich zwycięzców. Nagrody zostały rozlosowane, w tym ta najważniejsza – żółty Fiat 500, którego właścicielką została Pani Magdalena Klepka z Poznania.

Z kolei voucher o wartości 10.000 zł na wycieczkę zagraniczną trafił do E-lady.pl – najbardziej aktywnego w loterii e-sklepu. W ramach paczkomatowej akcji rozlosowano również 100 nagród po 50 zł na zakupy w sieci oraz 11 zestawów 1000 darmowych wysyłek do Paczkomatów. Tymczasem InPost zapowiada kolejne atrakcje dla swoich klientów.

Loteria dla klientów sieci Paczkomaty 24/7 cieszyła się niezwykłą popularnością. Kilkadziesiąt tysięcy osób zrobiło w ramach akcji zakupy w internecie z wykorzystaniem paczkomatów.

„Jesteśmy bardzo zadowoleni z ogromnego zainteresowania Loterią. Paczkomaty 24/7 mają coraz większe grono fanów i stają się bardzo popularną alternatywą dla istniejących form doręczania. Chcemy pokazać naszym klientom, że usługi pocztowe mogą być innowacyjne” – podsumowuje Rafał Brzoska, Prezes Grupy Integer.pl, do której należą Paczkomaty 24/7.

Aby wygrać, trzeba było zrobić dwie bardzo proste rzeczy:

  • Zakupy w dniach 20 września – 17 listopada 2010 w sklepie oferującym wysyłkę za pośrednictwem paczkomatów i skorzystanie z tej opcji przesyłki
  • Rejestracja przesyłki na stronie paczkomaty.pl do 9 grudnia 2010 roku

„Loteria Paczkomaty 24/7 wpisała się w szereg akcji promocyjnych, którymi aktywnie zachęcamy do korzystania z naszych usług. Poczta nie powinna kojarzyć się z długimi kolejkami, ale z rzetelnym serwisem i nowoczesnymi, szybkimi sposobami doręczania paczek czy listów. Paczkomaty to nie jedyne rewolucyjne rozwiązanie, które oferujemy. Równie ciekawą propozycją dla klientów indywidualnych i biznesowych jest Power Post – usługa łącząca w sobie funkcjonalność poczty elektronicznej i tradycyjne usługi pocztowo-poligraficzne. To niestandardowe rozwiązanie każdy może przetestować zupełnie za darmo w ramach trwającej właśnie akcji InPost LOVE. Tutaj również nie zapomnieliśmy o atrakcyjnych nagrodach” – przekonuje Jacek Powałka, dyrektor marketingu InPost.

Informacje na temat pozostałych akcji organizowanych przez: InPost, Paczkomaty 24/7, InFlavo, Power Post i Freem, dostępne są na stronie inpost.pl/LOVE.

Ogromne zainteresowanie Paczkomatami 24/7 potwierdza fan page na Facebook.com, który liczy już ponad 200 tysięcy zwolenników. Wejdź na: http://www.facebook.com/paczkomaty i dołącz do grona fanów Paczkomatów 24/7!