Jan Mosiejczuk nowym dyrektorem strategicznym w San Markos

By | 17/02/2011

Do działu strategii agencji San Markos dołączył Jan Mosiejczuk, który objął stanowisko Strategy Operations Directora.

W ramach swoich kompetencji Jan Mosiejczuk odpowiedzialny jest za rozwój i zarządzanie działem strategii w San Markos. Będzie zajmował się również doradztwem strategicznym dla kluczowych klientów agencji. Do zadań nowego dyrektora będzie należało także wdrożenie zasad planowania strategicznego do bieżących i nowobiznesowych projektów, rozwój własnych narzędzi oraz communication planningu, a także pozyskiwanie nowego biznesu.

Jan Mosiejczuk związany jest z branżą reklamową jako planer strategiczny i dyrektor ds. nowego biznesu od 17 lat. Opracowywał strategie komunikacji reklamowej dla wielu czołowych marek w tym: Idea/Orange, Era GSM – planując kampanie dla ERA Biznes oraz marki Blue Connect. Z sukcesami współtworzył i wprowadzał strategie nowych marek w Polsce, m.in. w segmencie bankowości detalicznej – Millennium Bank i Dominet Bank, korporacyjnej – DnB Nord; w produktach mlecznych – dla Danone; w piwie i alkoholach białych – EB, Żywiec, Carlsberg, Wódka Wyborowa.

Mosiejczuk jest wielokrotnym zdobywcą nagród i wyróżnień w polskich i zagranicznych konkursach reklamowych, m.in. EFFIE, Złote Orły, Kreatura, British D&AD. Członek Klubu Dyrektorów Strategicznych SAR, wykładowca autorskiego przedmiotu Komunikacji Strategicznej w Marketingu w Wyższej Szkole Zarządzania/Polish Open University. Z wykształcenia anglista Uniwersytetu Warszawskiego, absolwent Katedry PR i Reklamy Masowej St.Cloud State University w Minnesocie. Prowadzi kursy, szkolenia i warsztaty z dziedziny komunikacji marketingowej, reklamy oraz pozycjonowania marek.