PanMedia Western zaplanował zwycięską kampanię

By | 16/02/2011

Kampania Energii planowana przez dom mediowy PanMedia Western okazała się najlepsza w konkursie ogłoszonym przez Clear Channel. W rywalizacji pod uwagę brane były działania reklamowe w centrach biurowych. Zgłoszonych zostało 30 kampanii realizowanych zarówno bezpośrednio jak i za pośrednictwem domów mediowych. Clear Channel uwzględniał działania z drugiej połowy 2010 roku.

Energa w swej kampanii w biurowcach wykorzystała zaprojektowane przez agencję reklamową Martis dwa lay – outy, które znalazły się na 120 reklamowych standach oraz 90 naklejkach w windach. Ich odpowiednie zaplanowanie przez PanMedia Western dało świetne rezultaty. Rozpoznawalność kampanii, zgodnie z przeprowadzonymi przez Instytut Mareco badaniami Plakat Impact Test wyniosła 79%. Tak dobry wynik, wyższy o 35 punktów procentowych powyżej średniej, został uzyskany dzięki połączeniu kampanii na tradycyjnych nośnikach w centrach biznesu z niestandardowymi naklejkami.

źródło/autor: Sugar & Spice PR