Multi Communications kolejny rok z marką Rama

By | 16/02/2011

Marka Rama należąca do koncernu Unilever po raz kolejny przedłużyła współpracę z Multi Communications.

Już trzeci rok Multi Communications będzie wspierać markę Rama przy komunikacji kampanii „Codziennie Rama. Codziennie rośnij”. Jej celem jest edukacja rodziców w zakresie spożywania przez dzieci odpowiedniej ilości oraz jakości tłuszczów. Działania kampanii wzmacniane są programem edukacyjnym „Smak Zdrowia” – dotychczas Multi Communications zrealizowało już trzy jego edycje; w tym roku planowana jest kolejna.

„Wieloletnia współpraca z marką Rama jest dla nas powodem do ogromnej satysfakcji. Bazując na bardzo dobrej znajomości oczekiwań klienta, cały czas proponujemy nowe rozwiązania, które znajdują uznanie u osób zarządzających marką” – podkreśla Izabela Wejcht, senior account manager, lider zespołu consumer Communications.

W ramach współpracy Multi Communications prowadzi m. in.: działania media relations, spotkania dla rodziców z Dorotą Zawadzką oraz specjalistami ds. żywienia „Szkoła Zdrowego Śniadania” oraz komunikację do środowiska eksperckiego.