Wszystkie drogi prowadzą do Czwórki – Radia z Wizją

By | 15/02/2011

Tradycyjny odbiornik radiowy, telewizor z dostępem do największych platform satelitarnych i wiodących telewizji kablowych oraz Internet – wszystkie te drogi prowadzą do Czwórki Polskiego Radia, nowej stacji w portfolio At Media. Nowatorski projekt Programu 4 Polskiego Radia znajdzie się w ofercie At Media od 1 marca 2011 roku.

Czwórka – Radio z Wizją to innowacyjny projekt Polskiego Radia, na którego potrzeby poddane metamorfozie zostało studio S2 – jedno z najlepszych studiów rozgłośni. Zaaranżowano nową, oryginalną scenografię, a pomieszczenia wyposażono w najnowocześniejszy sprzęt i dostosowano do nadawania sygnału telewizyjnego.

Projekt Czwórka – Radio z Wizją zakłada szeroką interakcję z odbiorcami – osobami w wieku 24-39 lat. Grupę docelową tworzą ludzie nowocześni, preferujący aktywny styl życia, podążający za trendami. Każdy może wziąć udział w programie za pomocą wiadomości SMS, e-mail, portali społecznościowych lub komunikatora Skype.

W ramówce Czwórki Polskiego Radia jest miejsce i dla skowronków, i dla sów. Program „Poranek” jest propozycją dla tych, którzy lubią i/lub muszą zaczynać dzień wraz z końcem ciszy nocnej; „W cztery oczy” z pewnością polubią zwolennicy ekspresji; na „Stacji kultura” powinni zatrzymać się ci, którzy lubią podróże po kulturze; „Pod lupę” bierzemy tematy popkulturowe i lifestylowe; „Czwarty wymiar” to idealne miejsce dla miłośników nowych technologii, a „Cztery: gramy” – to idealna audycja dla ciała i dla (d)ucha. W Czwórce nie brakuje również audycji muzycznych oraz koncertów na żywo – tych bardziej i mniej znanych artystów.

Czwórka – Radio z Wizją to 53 stacja w portfolio At Media. Stacja będzie dostępna w pakietach GRP: At Max, At Max Young, At Your Choice, At Single (Young) oraz pakietach spotów i wg sprzedaży cennikowej. Stacja oferuje też współpracę przy akcjach specjalnych.