Brand New Products zarezerwował światowe marki

By | 15/02/2011

Brand New Products, sieć outletów z odzieżą markową została jedynym niezależnym dystrybutorem końcówek kolekcji Wrangler i Lee w Polsce oraz firmy BGM Corporation, (właściciela m.in. marek Tom Tailor i Gin Tonic) w Polsce i w krajach sąsiadujących.

– W grudniu 2010 roku podpisaliśmy kontrakt ze spółką VF Polska Distribution, która jest częścią amerykańskiego koncernu odzieżowego VF Corporation, właściciela marki Lee i Wrangler. Amerykańska firma korzysta z pośrednictwa Brand New Products w sprzedaży końcówek kolekcji, tam gdzie nie ma swoich własnych sklepów. Jesteśmy jedyną zewnętrzną firmą w Polsce, które dystrybuuje końcówki kolekcji Wranglera i Lee – wyjaśnia Paweł Bryniarski, właściciel Brand New Products.

Umowa z BGM Corporation, niemieckim producentem pasków skórzanych i akcesoriów, do którego należą m.in. marki Tom Tailor, Gin Tonic, Vanzetti, Roy Robson i Lerros wykracza poza Polskę. Sieć Brand New Products otrzymała od niemieckiej firmy wyłączność na sprzedaż jej produktu outletowego w kraju oraz w Czechach, na Słowacji, Litwie, Łotwie i Estonii. – Dużym atutem Brand New Products w negocjacjach z BGM Corporation był zasięg sieci i jej ekspansja na rynku Europy środkowo-wschodniej – mówi Paweł Bryniarski.

Aktualnie Brand New Products posiada 61 placówek w Polsce, 10 sklepów w Czechach i 2 na Litwie.

W 2011 roku firma chce utrzymać dynamikę rozwoju i otworzyć w Polsce ok. 20 nowych sklepów, 10 w Czechach i 8 na Litwie. Firma nie posiada jeszcze sklepów na Słowacji, w Łotwie i Estonii, ale wkrótce ma się to zmienić. Brand New Products szuka tam pierwszych franczyzobiorców.

– Współpraca z VF Corporation i BGM Corporation, producentami odzieży i akcesoriów światowych marek potwierdza wysoką rangę sieci Brand New Products na rynku outletowym w kraju i zagranicą. Aktualnie jesteśmy jedyną siecią outletową w Polsce, która otrzymuje regularne dostawy końcówek kolekcji bezpośrednio od firm odzieżowych. Wciąż nawiązujemy nowe kontakty i niedługo zamierzmy pozyskać kolejnych kontrahentów – mówi Paweł Bryniarski.

Sklepy BNP, oprócz produktów należących do VF Corporation i BGM Corporation oferują towar Dolce & Gabbana, Versace, Tommy Hilfiger, Tom Tailor, Lee Cooper, Wrangler, Lee, Mustang, Mexx, Esprit, Gin Tonic, Selected, Adidas, Puma, Lotto oraz Fila. Ceny w sklepach BNP kształtują się na poziomie od 30 do nawet 70 proc. w stosunku do produktów oferowanych w standardowych sklepach.

Koszt inwestycji w sklep franczyzowy Brand New Products wynosi od 31 tys. zł. na 20 m2