6ix WoMM wspiera markę RIDE Snowboards

By | 15/02/2011

Agencja 6ix WoMM (część grupy marketingu zintegrowanego NuOrder Group) prowadzi kampanię dla renomowanej marki snowboardowej RIDE, wspierając jej program testowy o nazwie RIDE Spoty. W ramach współpracy z klientem 6ix WoMM odpowiada za działania PR, ePR, Social Media oraz amplifying internetowy, a E_misja Interactive 360 za kampanię AdWords i przygotowanie aplikacji w serwisie Facebook.

Agencja 6ix WoMM jest odpowiedzialna za wsparcie idei tzw. RIDE Spotów (ridespot.pl), czyli programu testowego marki RIDE, polegającego na możliwości całosezonowego, gratisowego testowania wybranych desek i wiązań snowboardowych, skorzystania z fachowego doradztwa m.in. wielokrotnego mistrza Polski we Freestyle, Wojtka Pająka.

Zadaniem agencji 6ix WoMM jest generowanie jak największej ilości tzw. leadów czyli imiennych rezerwacji sprzętu do testów. Na kampanię składają się działania PR i ePR w portalach i magazynach związanych ze sportem, w tym szczególnie snowboardem i sportami ekstremalnymi. Dodatkowo akcja jest wspierana kampanią AdWords i działaniami w Social Media: budową profilu RIDE SNOW CREW oraz aplikacją konkursową w serwisie Facebook. 6ix WoMM prowadzi również działania amplifyingowe w postaci usługi tzw. eRzecznika, czyli oficjalnego reprezentanta marki w sieci obecnego głównie na forach internetowych.

„W przypadku marek snowboardowych kluczowym czynnikiem wpływającym na decyzje zakupowe, lojalność, ilość i jakość rekomendacji jest bezpośrednie doświadczenie marki – w tym przypadku oczywiście najlepiej na stoku. Jakość wiązań RIDE jest wręcz legendarna, my staramy się dać w RIDE Spotach snowboarderom możliwość przekonania się, że deski tej marki również reprezentują topowy poziom” – mówi Michał Siejak, dyr. zarządzający 6ix WoMM.

Partnerem 6ix WoMM odpowiedzialnym za przygotowanie kampanii AdWords oraz za produkcję aplikacji w serwisie Facebook jest wchodząca w skład grupy NuORder Group agencja interaktywna E_misja Interactive 360. Kampania RIDE Spotów potrwa do końca sezonu zimowego i jest wynikiem kontynuacji współpracy z polskim dystrybutorem marki. 

źródło/autor: Kolko Communications