Sphinx promuje walentynkową ofertę dla par

By | 11/02/2011

Sphinx – sieć restauracji zarządzana przez Sfinks Polska – rozpoczyna promocję „Wieczory we dwoje” oraz zapowiada „Powalentynkowy zawrót głowy”. W kampanii marketingowej wokół nowej oferty zostaną wykorzystane bannery, plakaty i inne materiały BTL, również w wersji angielskojęzycznej.

Materiały reklamowe pojawią się m.in. w restauracjach, na uczelniach, kampusach i w bibliotekach uczelnianych. O nowych promocjach sieci Sphinx będzie informowała też strona sphinx.pl, a wspierające akcję działania PR poprowadzi agencja Practum Consulting.

W ramach promocji „Wieczory we dwoje”, która we wszystkich restauracjach Sphinx rusza 11 lutego, można zamówić zestaw w cenie 55,90 zł składający się z dwóch dań – pepper stek i shoarmy de luxe – oraz dwóch napojów, np. wina (Sangiovese lub Trebbiano del Rubicone), piwa lub soku. Oferta „Wieczorów we dwoje” dotyczy zamówień złożonych po godz. 19:00 i obowiązuje do 31 marca.

Dodatkowo od 11 do 14 lutego klienci będą otrzymywali karty walentynkowe, które są jednocześnie zaproszeniem do restauracji Sphinx. Na ich podstawie od 15 lutego będzie można skorzystać ze specjalnej oferty „Powalentynkowy zawrót głowy”. W ramach tej promocji klienci, którzy zamówią dwie shoarmy na dwa smaki otrzymają w prezencie do wyboru dwie lampki wina lub dwa piwa bądź dwa soki pomarańczowe.

– W kampanii marketingowej wokół specjalnej oferty sieci Sphinx wprowadzamy elementy programu lojalnościowego i temu mają służyć karty walentynkowe. Są to zaproszenia wielokrotnego użytku, które pozostają ważne do 15 marca. Z naszych obserwacji wynika, że coraz szybciej rośnie grupa osób, dla których jedzenie poza domem staje się nawykiem. Obecne akcje promocyjne są przygotowane z myślą o wykorzystaniu tego potencjału i pod tym kątem będą też projektowane nasze przyszłe działania marketingowe – komentuje Bogdan Bruczko, wiceprezes Sfinks Polska, spółki zarządzającej siecią restauracji Sphinx.

Większość działań związanych z przygotowaniem i realizacją kampanii została przygotowana przez dział marketingu Sfinks Polska.