Brightpoint wraca na polski rynek

By | 11/02/2011

Brightpoint, światowy lider w dziedzinie dystrybucji urządzeń bezprzewodowych, ogłosił powrót na polski rynek, jako Brightpoint Poland Sp. z o.o. Wprowadzi na rynek nowatorskie urządzenia bezprzewodowe, wykorzystujące technologię over-the-air oraz szybsze sieci mobilne o większej przepustowości, wymagające szerszego zakresu usług dodanych dla klientów w Polsce.

– Polska jest jednym z największych rynków w Europie z rosnącym popytem na usługi bezprzewodowe. Decyzja o ponownym wejściu na rynek polski koresponduje z globalną strategią geograficznego poszerzenia naszej działalności oraz dostarczania unikatowych rozwiązań w branży bezprzewodowej. Brightpoint skieruje swoją ofertę zarówno do pośredników jak i sprzedawców bezpośrednich, wzmocni w ten sposób pozycję lidera wśród dostawców usług dodanych w Europie – powiedział Anurag Gupta, dyrektor na Europę, Środkowy Wschód i Afrykę.

Brightpoint zaoferuje swoim klientom szeroki zakres usług, włącznie z zaawansowanymi narzędziami internetowymi, sklepami internetowymi, systemem integracji i zarządzania wszystkimi działaniami związanymi z procesem zamówień i zaopatrzenia, wraz z narzędziami planowania prognozowania i popytu.

Brightpoint skoncentruje się także na rozwijaniu biznesu telefonii komórkowej dla swoich partnerów sprzedaży pośredniej i bezpośredniej. Brightpoint zamierza wspomagać działalność partnerów w Polsce, dlatego rozszerzy swoją ofertę dystrybucyjną.