Link4 szuka „Szefa szos”

By | 10/02/2011

Link4, lider ubezpieczeń direct, uruchomił oficjalny fan page na portalu społecznościowym Facebook. Jednocześnie ruszyła na tym portalu interaktywna aplikacja Link4 pod nazwą „Szef Wszystkich Szos”. To już kolejna akcja prowadzona przez ubezpieczyciela w mediach społecznościowych.

Aplikacja „Szef Wszystkich Szos” to interaktywna zabawa w formie testu. Zadaniem użytkownika jest ocena jego znajomych pod względem umiejętności radzenia sobie za kierownicą. Dodatkowo każdy uczestnik zabawy może wziąć udział w konkursie, w którym można  wygrać: iPada i jedną z 6 kamer Philips CAM100. Konkurs potrwa 6 tygodni.

Fan page Link4, dostępny pod adresem http://www.facebook.com/link4, wystartował nieco ponad miesiąc temu, a dotychczas „polubiło” go niemal 2 tysiące osób. Oprócz informacji o ofercie i aktualnych promocjach, użytkownicy portalu znajdą tam między innymi porady ułatwiające poruszanie się w świecie ubezpieczeń komunikacyjnych i mieszkaniowych.

– Kluczowym kanałem kontaktu z naszymi potencjalnymi i obecnymi klientami jest internet. Chcemy być tam, gdzie nasi konsumenci, dlatego włączamy ich w ciekawe inicjatywy prowadzone na najpopularniejszych serwisach społecznościowych. Realizujemy w ten sposób jeden z elementów strategii Link4 – jest nim bezpośrednie angażowanie konsumentów w dialog z naszą marką – podkreśla Maciej Marszałek, dyrektor Departamentu eBussines Link4 TU S.A..

Akcja na Facebooku nawiązuje do wcześniejszych aktywności ubezpieczyciela. Wśród nich rekordową popularnością cieszyła się akcja Link4 pod nazwą „Narodowy Test Kierowców”, przeprowadzona w ubiegłym roku na portalu Nasza Klasa. Konkurs składał się z kilku żartobliwych pytań testowych dotyczących bezpieczeństwa na drodze, a kończył się pytaniem otwartym na temat oczekiwań dotyczących ubezpieczenia samochodu. W ciągu 6 tygodni trwania konkursu wzięło w nim udział 350 tysięcy unikalnych użytkowników, z czego 45 tysięcy zdecydowało się odpowiedzieć na zadane pytanie otwarte.

Aktywności Link4 w portalach społecznościowych uzupełniają interaktywne działania prowadzone przez ubezpieczyciela za pośrednictwem bloga Link4 (http://www.link4.pl/blog/). Jednym z jego elementów jest internetowy helpdesk (http://www.link4.pl/blog/category/helpdesk/), zawierający odpowiedzi wirtualnego eksperta Link4 na pytania internautów dotyczące ubezpieczeń.

źródło/autor: Link4