Bluerank dla Answear.com

By | 10/02/2011

Bluerank wspiera wprowadzanie na rynek nowej marki e-commerce – answear.com, odpowiadając za optymalizację sklepu oraz strategię jego promocji w wyszukiwarkach.

Answear.com to pierwsza multibrandowa platforma e-commerce w polskiej branży odzieżowej. Połączenie nowoczesnego sklepu internetowego i bogatej części lifestylowej. Pomysłodawcą przedsięwzięcia jest twórca sukcesu marek House i Mohito – Krzysztof Bajołek. Za techniczną stronę projektu odpowiada firma Media Ambassador (realizacje m.in. dla: Gazeta.pl, Empik, Grupa Żywiec, IBM Polska, Scan Holiday). Rozwiązania graficzne oraz logotyp answear.com zostały zaprojektowane przez Mamastudio (Carlsberg, TVN, Silver Screen, Red Bull, HBO, NBP, Larousse, Unilever, Gazeta Wyborcza, Wyborowa, Canal+ , Absolut, Radio Zet).

W zakresie działań SEM, start i rozwój projektu wspiera agencja search engine marketing – Bluerank, która opracowała i wdraża strategię PPC wprowadzającą nową markę na rynek, a także doradza w obszarze optymalizacji sklepu i jego obecności w naturalnych wynikach wyszukiwania. Opiekę analityczną nad serwisem zapewnia strategiczny partner Bluerank, firma Conversion, specjalizująca się w analityce webowej i optymalizacji przedsięwzięć internetowych dla zwiększania ROI. Oba podmioty mają doświadczenie i kompetencje potwierdzone w dotychczasowych działaniach na rynku polskim i zagranicznym oraz we własnym portfolio. Do grona kluczowych klientów Bluerank z sektora e-commerce należą między innymi: MixElectronics (Zadowolenie.pl), PAYBACK, apteki Dbam o Zdrowie (DOZ.pl), Redan SA (Top Secret, Troll, Drywash), Merlin.pl.

źródło/autor: Bluerank