Spolita PR z „Oko na Miasto”

By | 09/02/2011

Z początkiem lutego br. agencja Spolita PR rozpoczęła współpracę z radomskim tygodnikiem „Oko na Miasto”. Umowa obejmuje strategiczne doradztwo komunikacyjno-wizerunkowe.

Do zadań agencji należeć będzie m.in. wzmacnianie wizerunku firmy oraz zwiększenie rozpoznawalności jej oferty poprzez działania z zakresu social media. Spolita PR została wybrana w drodze rekomendacji. Umowa została podpisana na 3 miesiące z możliwością przedłużenia.

„Oko na Miasto” to bezpłatny tygodnik regionu radomskiego, ukazujący się od 2007 roku. W każdym numerze, oprócz starannie wyselekcjonowanych informacji z Radomia i regionu, publikowane są wywiady z politykami i ludźmi kultury, porady kulinarne oraz felietony. Gazeta powstała z inicjatywy prywatnej – była i jest całkowicie niezależne politycznie. Funkcję redaktor naczelnej od początku jej istnienia pełni Anna Johannsen. Każdy numer tygodnika dostępny jest w wersji PDF – do pobrania na stronie www.okonamiasto.pl W wyniku podpisania ww. umowy, w każdym wydaniu ukazywać będzie się profesjonalny materiał na temat branży public relations i social media przygotowywany specjalnie przez Spolita PR.