Marka GT w 4 Publicity

By | 09/02/2011

Agencja 4 Publicity podpisała umowę z KL TRADE Sp. z o.o. – firmą, która wprowadza na polski rynek wysokiej jakości akcesoria GSM sygnowane marką GT (Global Technology).

Agencja 4 Publicity będzie odpowiadać za kreowanie pozytywnego wizerunku marki GT na polskim rynku, w tym budowanie strategii komunikacji i kontakty z mediami. W ramach umowy zajmie się również prowadzeniem internetowego biura prasowego, koordynowaniem testów produktowych oraz organizowaniem konkursów w mediach.

– Chcielibyśmy, aby marka Global Technology kojarzyła się z dobrej jakości produktami oferowanymi w przystępnej cenie. Ufam, że systematyczne działania public relations pozwolą nam umocnić pozycję na rynku, dlatego postanowiliśmy powierzyć je agencji 4 Publicity, która ma duże doświadczenie w branży nowych technologii – powiedział Zygmunt Łasiewicz, prezes firmy KL TRADE Sp. z o. o.