artflash interactive kreuje nowy wizerunek Fiorello.pl

By | 09/02/2011

Ruszyła nowa, odświeżona i przebudowana strona sklepu internetowego promującego skandynawski styl wyposażenia wnętrz www.fiorello.pl. O jej nowy wizerunek zadbała agencja artflash interactive.

Fiorello.pl to sklep internetowy, który wniósł świeży powiew nowości na polski rynek artykułów wyposażenia wnętrz. Lekkość, naturalność oraz sielski klimat charakterystyczne dla skandynawskiego stylu to cechy, których w dobie chłodnego, nowoczesnego designu coraz bardziej brakuje. Konsumenci rozglądają się za elementami kojarzącymi się z rodzinną atmosferą, swobodą i przytulnością, co najczęściej odzwierciedla bogactwo jasnych, pastelowych barw oraz motywy kwiatowe.

Twórcy Fiorello.pl rozumiejąc tę potrzebę, wprowadzili – jako pierwszy sklep internetowy w Polsce – produkty znanych światowych marek: duńskich GreenGate i House Doctor i szwedzkiego Ekelund, słynących z naturalnych materiałów, oryginalnego wzornictwa, sielskich motywów i wieloletniej tradycji.

Sukces sklepu Fiorello.pl przejawiający się coraz większym zainteresowaniem konsumentów oraz rosnącą sprzedażą wsparła agencja artflash interactive, która podjęła się jego rozbudowy i odświeżenia wizerunku.

W ramach podjętych działań znalazły się:

  • przebudowa funkcjonalna sklepu,
  • usprawnienie procesu zakupowego,
  • zmiana identyfikacji wizualnej.

 

Całość przemiany nadała stronie bardziej przytulny, swojski charakter i sprawiła, że stała się ona przyjaźniejsza dla klientów, a co za tym idzie umocniła wizerunek sklepu na polskim rynku e-commerce.

źródło/autor: artflash interactive