XL Energy Marketing rozpoczyna wdrażanie nowej strategii marketingowej

By | 08/02/2011

Firma XL Energy Marketing, producent napoju energetycznego XL Energy Drink, rozpoczyna wdrażanie nowej strategii marketingowej, mającej na celu rewitalizację marki.

Budowę nowego wizerunku marki XL Energy Drink rozpoczęto od stworzenia nowego designu opakowania.

– Zależało nam na tym, by nowa puszka miała bardzo dynamiczny design. Planujemy na ten rok silne wsparcie marketingowe, m.in. kampanię reklamową XL Energy Drink skierowaną do młodzieży fascynującej się muzyką, tańcem i szeroko pojętą sztuką. Nowy design opakowania to pierwszy krok w realizowaniu nowej strategii, a wygląd nowej puszki jest spójny z całością planowanych działań zmierzających do rewitalizacji marki – mówi Adam Mickiewicz, Brand Manager w XL Energy Marketing.

Szata graficzna nowej puszki nawiązuje do dotychczasowej kolorystyki, znaczącej zmianie uległo natomiast logo XL Energy Drink. Znak graficzny jest teraz nowoczesny, dynamiczny i jednoznacznie kojarzy się z szybkością i energią. Dzięki temu zabiegowi puszka nabrała lekkości i młodzieżowego charakteru.

XL Energy Drink w nowej odsłonie trafi na sklepowe półki już w tym miesiącu. Zaplanowana na 2011 rok kampania reklamowa produktu skierowana będzie do młodzieży interesującej się muzyką i tańcem (a szerzej – do kobiet i mężczyzn w wieku 18 – 25 lat). Pojawienie się nowego XL-a komunikowane będzie m.in. w telewizji, prasie, internecie, outdoorze oraz podczas licznych eventów. Działania ATL prowadzone będą falami przez cały rok 2011.

Firma planuje też silne działania w punktach sprzedaży, gwarantujące lepsze wsparcie dostępności i widoczności produktu we wszystkich kanałach handlowych.

W zakresie kreacji XL Energy współpracuje z agencją Saatchi&Saatchi.