Firma doradcza Deloitte audytorem Plebiscytu Telekamery Tele Tygodnia 2011

By | 08/02/2011

Firma doradcza Deloitte po raz ósmy skontrolowała przebieg Plebiscytu Telekamery Tele Tygodnia. Deloitte był odpowiedzialny za liczenie głosów oddanych drogą pocztową oraz weryfikację poprawności głosowania prowadzonego kanałami elektronicznymi. W XIV edycji Plebiscytu czytelnicy przyznali nagrody w piętnastu kategoriach, dodatkowo po raz pierwszy została przyznana Telekamera Internautów.

Firma doradcza Deloitte już po raz ósmy była audytorem Plebiscytu „Telekamery Tele Tygodnia”. W XIV edycji konkursu, cieszącego się od lat niezmienną popularnością, czytelnicy magazynu telewizyjnego wybierali m.in. najpopularniejsze programy, seriale, kanały oraz osobowości telewizyjne, i oddali łącznie, we wszystkich kategoriach 663 360 głosów.

„Ze względu na renomę plebiscytu, know-how konieczny do sprawnego i rzetelnego policzenia setek tysięcy głosów budowany jest latami. Newralgicznym elementem całego procesu są systemy informatyczne służące do liczenia głosów, dlatego są przez nas oceniane i badane już na etapie ich projektowania.”- mówi Jakub Bojanowski, Partner w Dziale Zarządzania Ryzykiem Deloitte, odpowiedzialny za audyt Plebiscytu.

Czytelnicy Tele Tygodnia głosowali w piętnastu kategoriach: Informacje – osobowość, Publicystyka – program, Komentator sportowy, Muzyka, Aktor, Aktorka, Program rozrywkowy, Rozrywka – osobowość, Serial codzienny, Serial cotygodniowy, Kanał filmowy, Kanał popularno- naukowy i kulturalny, Kanał sportowy, Kanał dziecięcy, Kanał informacyjny i biznesowy. Dodatkowo w tegorocznej edycji konkursu po raz pierwszy została przyznana Telekamera Internautów, dla największej liczby głosów oddanych przez internautów we wszystkich kategoriach.

„Firma doradcza Deloitte od wielu lat jest audytorem prestiżowych wydarzeń medialnych – o zasięgu lokalnym jak i międzynarodowym, z udziałem licznych jurorów i wielomilionowych widowni. W Stanach Zjednoczonych w roli audytora i doradcy, obsługuje liczne imprezy rozrywkowe – wśród nich ceremonie Country Music Awards oraz telewizyjne nagrody Daytime Emmy Awards. Marka i doświadczenie Deloitte firmuje także przebieg kolejnych edycji najważniejszych nagród muzycznych świata – Grammy Awards.” – podkreśla Ewa Rzeczkowska, Rzecznik Prasowy Deloitte.

źródło/autor: Deloitte