Ruszyła kampania promująca elektronarzędzia marki Dremel

By | 07/02/2011

Producent elektronarzędzi Dremel (Grupa Bosch) rozpoczął kampanię promującą wielofunkcyjne produkty przeznaczone do projektów wymagających najwyższej precyzji.

Eletronarzędzia Dremel zyskały popularność dzięki szerokiej gamie zastosowań zarówno w drobnych, jak i w fachowych pracach kreatywnych i dekoratorskich. W ramach rocznej umowy realizacją działań z zakresu planowania mediów, social media i media relations zajmie się agencja ARBOvision Warszawa.

Zakres działań obejmie: opracowanie produktowych i korporacyjnych informacji prasowych wraz z ich dystrybucją do mediów tradycyjnych i mediów online oraz monitoringiem prasy. Dodatkowo została przygotowana kampania prasowa w wybranych branżowych magazynach oraz wejścia product placement w programach telewizyjnych. Zgodnie z kontraktem agencja zajęła się również intensywnymi działaniami ePR i social media z naciskiem na portal społecznościowy Facebook.

Główny cel kampanii to zwiększenie obecności marki Dremel w mediach prasowych i online. Agencja przygotuje także specjalną społeczną platformę internetową, która zainteresuje hobbystów, modelarzy, fachowców i amatorów majsterkowania oraz pasjonatów przedmiotów hand-made. Elektronarzędzia Dremel znane z wysokiej jakości i dużej precyzji znajdują wszechstronne zastosowanie także w specjalistycznych zakładach produkcyjnych.