Premierowa kolekcja Drywash już w sklepach

By | 04/02/2011

Kolekcja nowej marki odzieży sportowej Drywash jest już dostępna we wszystkich salonach Top Secret&Friends, sklepie internetowym oraz sklepach partnerskich. Oferta skierowana jest do wymagających klientów, którzy pragną połączenia wygody z dobrą jakością i atrakcyjnością produktów. Artykuły brandu znajdują się w segmencie popularnych marek odzieżowych.

W kolekcji zastosowano miękką i mięsistą bawełnę, dzianinę, satynę oraz oddychające i elastyczne tkaniny. Dominują wyraźne, modne w tym sezonie kolory: czerwień, pomarańcz, czarny, biały, granat i błękit. Fasony podkreślają ergonomię, smukłą sylwetkę i wysportowane ciała. „Ubrania Drywash są odpowiednio dopasowane do ciała będącego w ruch, a w celu zapewnienia komfortu i swobody wykonane są z wysokiej jakości materiałów. Kolekcja jest wpisana w najnowsze modowe trendy, dlatego też jesteśmy przekonani, że oferta Drywash spodoba się klientom. – powiedział Michał Kałużyński, Wiceprezes zarządu Redan S.A. W ofercie Drywash znajdują się bluzy, kurtki, topy, getry, tuniki, szorty, spodnie z obniżonym krokiem, wysokim ściągaczem w pasie i typu multipocket, bluzki i t-shirty luźno opadające na ramiona, dresy oraz bluzy.

Premierowa propozycja marki Drywash składa się z dwóch linii: Body Sense i Sport Me. Luźne i swobodne fasony linii Body Sense to idealna propozycja dla pań, które tańczą, chodzą na fitness lub preferują sportowy styl ubrań w czasie wolnymNatomiast fasony linii Sport Me są skierowane zarówno do pań, jak i panów prowadzących aktywny tryb życia, często odwiedzających siłownię, jeżdżących na rowerze, biegających lub zainteresowanych sportami walki.

Zgodnie ze strategią rozwoju Grupy ubrania Drywash stanowią uzupełnienie gamy produktów modowych marek odzieżowych znajdujących się w portfolio Redan. Nowa marka sportowa jest skierowana do tej samej grupy klientów, co Top Secret i Troll, umożliwiając im wybór odzieży na różne okazje w jednym miejscu.

Asortyment Drywash dostępny jest w salonach Top Secret&Friends oraz w sklepach partnerskich w całej Polsce, m.in. w Warszawie, Łodzi, Krakowie, Poznaniu i Gdańsku, jak również w sklepie on-line http://www.sklep.topsecret.pl/ts. We własnych salonach multibrandowych Grupa planuje realizować ponad 40% sprzedaży marki, natomiast blisko 60% kolekcji Redan zamierza sprzedawać poprzez niesieciowe placówki multibrandowe.

Więcej informacji oraz prezentacja kolekcji znajduje się na nowej stronie internetowej www.drywash.pl.