MAKRO Cash & Carry na Facebooku

By | 04/02/2011

Ruszył oficjalny profil MAKRO Cash & Carry Polska na Facebooku. Użytkownicy portalu znajdą tu wiele ciekawych informacji, m.in. aktualną ofertę i promocje, a także inne materiały przydatne dla profesjonalnych klientów, szczególnie z sektora HoReCa i handlu tradycyjnego.

Firma na swoim fanpage’u zamieszcza również filmiki z relacjami ze szkoleń oferowanych przez MAKRO wraz z poradami specjalistów, a także na bieżąco odpowiada na pytania internautów. W ostatnim czasie fani marki mogli m.in. zapoznać się z trickami w przygotowywaniu kawy autorstwa profesjonalnego baristy czy poznać zwycięzców konkursu „Pomysłowy Przedsiębiorca”, którego współorganizatorem było MAKRO. W dłuższej perspektywie, dzięki obecności na Facebooku i w innych mediach społecznościowych, MAKRO Cash & Carry chce jeszcze lepiej wspierać swoich profesjonalnych klientów.

MAKRO Cash & Carry postrzega media społecznościowe jako cenny pakiet kanałów komunikacji ze swoimi profesjonalnymi klientami i opinią publiczną. Dzięki portalom społecznościowym marka taka jak MAKRO ma szansę na zmniejszenie dystansu pomiędzy nią a jej otoczeniem i na zaangażowanie się w dialog. Komentarze i opinie zamieszczone na profilu są szczególnie ważne w przypadku takiej spółki jak nasza, która w swojej wizji koncentruje się na potrzebach poszczególnych grup profesjonalnych klientów, aby zapewnić najlepsze rozwiązania dostosowane do ich indywidualnych potrzeb – mówi Magdalena Figurna, Menedżer ds. PR i Komunikacji Wewnętrznej MAKRO Cash & Carry Polska.

Firma, w ramach działań w mediach społecznościowych, jest również obecna na You Tube i Blipie.

Profil MAKRO na Facebooku jest dostępny pod adresem internetowym:

http://www.facebook.com/home.php#!/MAKROPolska

Kanał MAKRO na You Tube:

http://www.youtube.com/user/MAKROcashANDcarry

Profil MAKRO na Blipie:

http://makropolska.blip.pl