Ostatnie miejsca na Interactive Marketing Meeting

By | 03/02/2011

Pozostały już ostatnie miejsca na trzecią edycję Interactive Marketing Meeting, jednej z najistotniejszych imprez branży marketingu bezpośredniego w Polsce. „Direct Multichannel Communications. Od bazy danych do efektywnej sprzedaży!” to hasło przewodnie tego dwudniowego spotkania. Impreza odbędzie się w Warszawie, w klubie Iguana Lounge w dniach od 10 do 11 lutego. IMM jest organizowane przez Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego oraz Media & Marketing Polska. 

Rejestracja jest jeszcze możliwa pod adresem: http://interactivemarketingmeeting.pl

Prelegentami tegorocznego IMM są zarówno marketerzy, jak i przedstawiciele najważniejszych agencji interaktywnych w Polsce, firmy bazodanowe oraz call centers. Swoje wystąpienia będą mieli m.in. Dorota Bachman z Agory, Piotr Niezgódka z kancelarii Kochański Zięba Rąpała i Partnerzy Sp.j., Marcin Gaworski ze 180heartbeats, Daniel Czapiewski z Byss i Rafał Karczewski Polsat Media.

Temat Trzeciego Interactive Marketing Meeting odnosi się do zagadnienia łączenia wielokanałowej komunikacji bezpośredniej. Poruszane tematy będą odnosiły się zarówno do zarządania bazami danych, e-mail marketingu, telemarketingu oraz komunikacji z konsumentami poprzez internet. Istotnym zagadnieniem podczas IMM będą kwestie prawne związane z wielokanałową komunikacją bezpośrednią.

Szczegółowe informacje na temat programu znajdują się tutaj: http://interactivemarketingmeeting.pl

Patronami wydarzenia są: Business Ad Network, Gazeta.pl, Gemius, Sare, Ipla, Wyborcza.biz

źródło/autor: Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego