Preferencyjne warunki dostawy dla klientów Shopera

By | 01/02/2011

Dzięki umowie z Apaczka.pl, sklepy internetowe płacą 9,90 zł. za przesyłkę kurierską w okresie promocyjnym.

Shoper, jedna z najpopularniejszych w Polsce platform e-commerce, podjęła współpracę z portalem Apaczka.pl świadczącym usługi kurierskie i logistyczne. Dzięki porozumieniu, osoby prowadzące sprzedaż internetową na bazie Shopera uzyskają preferencyjne warunki wysyłki sprzedawanych produktów. Oprogramowanie do obsługi sklepów on-line zyskało również szereg dodatkowych usprawnień w zakresie dystrybucji zamówionego towaru.

Apaczka.pl to portal internetowy pełniący rolę brokera usług kurierskich i logistycznych na terenie kraju i poza jego granicami. Współpracuje z największymi firmami kurierskim, m.in. z UPS oraz DPD. W ramach współpracy, Apaczka.pl przygotowała dla klientów Shopera specjalną ofertę. Bez negocjacji i konieczności zawierania długoterminowych umów będą oni mogli skorzystać z preferencyjnych warunków wysyłki.

W okresie promocyjnym, pomiędzy 1 lutego a 31 marca br., każdy użytkownik aplikacji Shoper, który zarejestruje się w systemie Apaczka będzie miał możliwość wysyłki 100 pierwszych paczek za kwotę 9,90 zł. Każda kolejna wysyłka w okresie promocyjnym będzie kosztować 12,90 zł.

– Zależy nam na stworzeniu klientom jak najlepszych warunków do prowadzenia sprzedaży internetowej. Z jednej strony chcemy zapewnić maksymalną prostotę i wygodę użytkowania aplikacji, z drugiej – preferencyjne warunki zarządzania sklepem. Dzięki temu osoby i firmy prowadzące e-handel w oparciu o system Shoper zyskują czas i pieniądze – mówi Rafał Krawczyk, przedstawiciel Shopera.

Najnowsza wersja aplikacji do obsługi sklepów on-line umożliwia automatyczne generowanie dokumentów przewozowych. Eliminuje to konieczność ręcznego uzupełniania druków. Za pośrednictwem panelu administracyjnego istnieje możliwość zamówienia kuriera oraz monitorowania stanu wysłanych produktów. Dodatkowo, twórcy oprogramowania wprowadzili nową zakładkę „Przesyłki”, która pozwala na łatwe generowanie informacji o wysyłanej paczce. „Przesyłka” zawiera informacje jakie produkty, kiedy, na jaki adres i jaką firmą kurierską zostały wysłane.

– E-commerce to dynamicznie rozwijający się kanał sprzedaży, który jest istotnym czynnikiem stymulującym rozwój firm kurierskich. Współpraca z Shoperem otwiera nam dostęp do kilkutysięcznej grupy sklepów internetowych. Jako broker usług kurierskich i logistycznych, jesteśmy w stanie zapewnić im dostęp do najwyższej jakości usług przy zachowaniu konkurencyjnych cen – przekonuje Radosław Nawrocki, przedstawiciel portalu Apaczka.pl.