Good One PR wspiera LingoLab

By | 01/02/2011

Agencja Good One PR z początkiem lutego podjęła współpracę z LingoLab – Internetową Szkołą Jezykową. LingoLab oferuje kursy językowe online na żywo z lektorem, dzięki którym każdy może uczyć się bez wychodzenia z domu. Agencja będzie odpowiedzialna za kompleksowe działania PR oraz e-PR.

LingoLab to Internetowa Szkoła Językowa, która wykorzystuje innowacyjną platformę do prowadzanie zajęć w formie video-konferencji. Stanowi ona idealne rozwiązanie dla osób ceniących oszczędność czasu i ukierunkowanych na osobisty rozwój. Zaletą projektu jest nowoczesna technologia umożliwiająca prowadzenie zajęć „na żywo” z lektorem wg elastycznego grafiku.  Dodatkowo, poprzez wzbogacenie kursu interaktywnymi materiałami edukacyjnymi oraz nagraniami audio-video z odbytych zajęć  nauka staje się jeszcze bardziej efektywna.

Twórcy LingoLab zwracają szczególną uwagę na mobilność nauki – w zajęciach można uczestniczyć w dowolnym miejscu, jeśli tylko mamy pod ręką laptop z dostępem do Internetu. Przygotowanie usług dydaktycznych w nowoczesnej formie to odpowiedź na potrzeby osób, które muszą godzić naukę z pracą.

Agencja Good One PR będzie odpowiadała głównie za działania PR oraz e-PR. Umowa podpisana jest na czas nieokreślony. Klient wcześniej nie współpracował z inną agencją public relations.

źródło/autor: Good One PR