Program Prowizyjny home.pl

By | 21/12/2010

Lider polskiego rynku hostingowego – home.pl, uruchomił Program Prowizyjny. Dzięki niemu każdy z użytkowników polecających ofertę firmy, otrzyma atrakcyjną prowizję od sprzedanych usług, co więcej, jego korzyści się na tym nie skończą. Prowizja wypłacana będzie tak długo, jak długo aktywna będzie polecona usługa w home.pl. Program realizuje firma Novem specjalizująca się w reklamie internetowej rozliczanej za efekt.

Afiliacja cieszy się dużym uznaniem zarówno firm prowadzących takie działania, jak i podmiotów polecających produkty. Jak pokazują badania Edelman Trust Barometer, przy wyborze produktów i usług coraz częściej sugerujemy się poradami osób z naszego otoczenia. Firma home.pl, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów, zdecydowała się uruchomić nową usługę tego typu.

Do Programu Prowizyjnego home.pl może przystąpić każdy zainteresowany, czy to osoba fizyczna, czy firma. Głównymi zaletami programu są przejrzyste zasady oraz duża dowolność jaką dają uczestnikom organizatorzy systemu polecania usług. Dzięki czemu może to być dobry sposób na dodatkowe źródło dochodów lub wręcz na prosperujący niezależny biznes. Zwłaszcza, że proponowane stawki oraz system naliczania prowizji są bardzo atrakcyjne.

Programem prowizyjnym objęte są określone rozwiązania dla stron WWW, pakiety hostingowe oraz platforma dla sklepów internetowych Business Shop. Na każdej ze sprzedanych usług polecający może zarobić 30% ich wartości. Przykładowo, w przypadku usługi Business Server zysk może wynieść 180 zł, a w przypadku pakietu Business Shop 270 zł. Dodatkowo polecający może zarobić kolejne 20% na każdym przedłużeniu umowy przez danego klienta. Tym samym home.pl nie wypłaca jednorazowej prowizji za pozyskanie klienta, ale dzieli się dochodami z polecającym przez cały okres współpracy.

– “Program Prowizyjny home.pl to ciekawa propozycja dla zainteresowanych afiliacją w branży IT i nie tylko. Rozwiązanie pozwala na elastyczne dopasowanie systemu poleceń do możliwości uczestnika oraz łatwe generowanie dodatkowych zysków” – mówi Marcin Kuśmierz, Dyrektor Zarządzający home.pl.

Strategię pozyskiwania klientów w internecie oraz serwis www do obsługi Programu Prowizyjnego opracowała firma Novem. Spółka dysponuje zaawansowanymi rozwiązaniami technologicznymi do prowadzenia, mierzenia skuteczności i optymalizacji kampanii reklamowych. Dzięki temu użytkownicy mogą liczyć na sprawną obsługę i szybkie wypłaty prowizji. Co ważne, sam program daje szerokie możliwości polecania usług home.pl, również uczestnikom nie będącym wydawcami internetowymi, czyli nie prowadzącym w sieci serwisu WWW lub bloga.

Indywidualny link trackingowy można promować wśród znajomych bezpośrednio oraz poprzez Internet, w tym popularne serwisy społecznościowe takie jak Facebook czy Nasza Klasa. Działania można prowadzić również wśród klientów, wykorzystując marketing w wyszukiwarkach i powierzchnie reklamowe na swojej stronie internetowej. Ponadto, organizatorzy Programu Prowizyjnego są otwarci na każdą ciekawą, niestandardową formę promocji usług home.pl zaproponowaną przez użytkowników.

źródło/autor: Front PR