NK.pl vs. Facebook – Aviko przedstawia pierwszy konkurs oparty na rywalizacji społeczności

By | 29/10/2010

Kto wygra rywalizację w jedzeniu frytek? Sympatycy serwisu Nasza Klasa czy Facebook? To rozstrzygnie konkurs “Najfrytkowniejsi” przygotowany przez Wide Open dla firmy Aviko.

W ciągu pierwszych czterech dni 2 tysiące uczestników gry zjadło ponad 14 ton wirtualnych frytek. Pierwszy dzień należał do fanów NK, ale 3 dnia sympatycy Facebooka zdecydowanie przejęli prowadzenie w rankingu. Nieźle się zaczyna…

Rywalizacja konkursowa polega na uczestnictwie w grze zręcznościowej na stronie www.najfrytkowniejsi.pl dostępnej w dwóch wersjach – tradycyjnej i takiej, gdzie uczestnik musi dosłownie ruszyć głową, aby zjadać frytki. Technologia augmented reality sprawia, że kamera internetowa przenosi ruch głowy uczestnika bezpośrednio do gry – im więcej uda mu się złapać frytek, tym więcej punktów zdobędzie. Wyniki i zdjęcia z walki o każdą frytkę uczestnik może publikować na swoim profilu w nk lub FB. Opłaca mu się też zachęcać innych do uczestnictwa w konkursie, bo to jak bardzo atrakcyjną nagrodę zdobędzie, zależy od tego czy jego społeczność wygra. A jest o co walczyć: iPady, iPhony i Macbook Unibody White czekają na najlepszych. Drobniejsze nagrody można zdobyć każdego dnia.

Komunikacja konkursu “Najfrytkowniejsi”, w którym rywalizują ze sobą zwolennicy NK i Facebooka opiera się na trzech polach: w serwisach społecznościowych – NK.pl, Facebook.com oraz na wybranych serwisach internetowych. Utworzone zostało też specjalne konto promocyjne na nk.pl oraz profil na Facebooku, który odtąd będzie już sukcesywnie rozwijany i aktualizowany.

Za całość akcji: ideę kreatywną, mechanizm i organizację , stronę poświęconą konkursowi, profile konkursowe i kampanię reklamową  odpowiada poznańska agencja Wide Open.

Konkurs wystartował 25 października i potrwa do 23 listopada.

źródło/autor: Wide Open