TBWA\PR i BRAINSHOP U-BOOT dla aparthotelu „Gwiazda Morza“

By | 26/10/2010

Brainshop U-boot i TBWA\PR rozpoczynają działania dla projektu „Gwiazda Morza“. Agencje przygotowały kompleksową strategię komunikacji dla ekskluzywnych apartamentowców położonych nad samym Bałtykiem.

Zadaniem obu Agencji było przygotowanie strategii marketingowej dla prestiżowego projektu deweloperskiego realizowanego przez firmę Mierzeja Helska Sp. z o.o. „Gwiazda Morza” to ekskluzywna inwestycja typu „aparthotel” usytuowana we Władysławowie, w odległości 100 metrów do morza.

Agencja reklamowa Brainshop U-boot przygotowała strategię, nazwę oraz kreację dla prestiżowej inwestycji, podczas gdy Agencja TBWA\PR opracowała długofalową strategię działań public relations.

Brainshop U-boot odpowiada za przygotowanie spójnej identyfikacji wizualnej, stworzenie serwisu internetowego oraz niestandardowych nośników, komunikujących zalety „Gwiazdy Morza“. Do zadań TBWA\PR należy prowadzenie relacji z mediami, zarówno na szczeblu ogólnopolskim jak i lokalnym.

W sierpniu uruchomiony został serwis internetowy inwestycji: www.twojdomnadbaltykiem.pl wykorzystujący nowatorskie podejście do konceptu inwestycji. Każdy potencjalny klient otrzymał do swojej dyspozycji zestaw narzędzi, dzięki którym ma realny wpływ na finalny kształt kompleksu „Gwiazda Morza“. Autorem koncepcji serwisu internetowego jest Brainshop U-boot, za realizację odpowiadała agencja Web24.

Na terenie planowanej inwestycji znalazł się już niestandardowy nośnik, przykuwający uwagę przechodniów. Jest to ogrodzenie z wbudowanymi wizjerami, przez które można zobaczyć wizualizacje 3D budynków wraz z najbliższym otoczeniem.

W najbliższym czasie planowane są ekskluzywne spotkania z potencjalnymi klientami, podczas których zaprezentowana zostanie koncepcja Gwiazdy Morza oraz odbęda się dyskusje na temat ostatecznego kształtu inwestycji.

Z ramienia TBWA\PR za projekt odpowiada Agnieszka Krawczyńska. Szczegóły dostępne są na stronie internetowej inwestycji www.twojdomnadbaltykiem.pl.