Odzież w sieci – wygodniej dla klientów, rozsądniej dla sklepów

By | 26/10/2010

Poszukiwanie upragnionej sukienki, butów, czy też dodatków bywa bardzo uciążliwe i czasochłonne. Na szczęście już od października br. zyskamy możliwość wygodnego i szybkiego wyszukiwania odzieży w sieci.

Nowo powstały serwis oniomania.pl to platforma internetowa prezentująca odzież, obuwie i biżuterię dostępną w polskich sklepach internetowych. Proste w obsłudze funkcje pozwalają na szybkie porównywanie produktów pod względem ich podobieństwa – koloru, fasonu, stylu, a także podpowiedzą jakie dodatki wybrać, aby w idealny sposób uzupełnić garderobę.

„Oniomania.pl to nie jest sklep internetowy – to porównywarka produktów, która nie tylko umożliwia wybór produktu spośród innych podobnych, ale również wskazuje, w którym sklepie internetowym można nabyć daną rzecz najtaniej” – mówi Andrzej Krzysztofowicz, pomysłodawca i właściciel serwisu.

W serwisie prezentowane są produkty zarówno z wyższej półki tzw. markowe, jak również te bardziej masowe, dostępne dla wszystkich. Oferta podzielona jest na kategorie produktowe z bardzo dokładnymi szczegółami. Po wybraniu koloru, fasonu lub innych cech artykułu (np. rodzaju kołnierzyka w koszulach męskich, czy rodzaju dekoltu w damskich sweterkach), system wyświetla listę produktów spełniających kryteria wyszukiwania. Dalej możemy przejść bezpośrednio do sklepu, aby sfinalizować zakup.

Korzystając z serwisu Oniomania.pl będziemy mogli liczyć nie tylko na ciekawą i bogatą ofertę, ale również na cenowe okazje. „Internauci będą mogli skorzystać z wielu atrakcyjnych promocji i wyprzedaży. Mamy również nie lada gratkę dla łowców super okazji cenowych – happy hours na wybrane artykuły lub całą ofertę danego sklepu” – mówi Karolina Krzysztofowicz, odpowiedzialna za marketing.

„Chcemy, aby w najbliższym czasie w serwisie oniomania.pl dostępna była najszersza w Polsce gama produktów w kategoriach odzież, akcesoria odzieżowe, obuwie i biżuteria – planujemy nawiązać współpracę z około 300-350 sklepami internetowymi prowadzącymi sprzedaż online właśnie w tych kategoriach. W przyszłości chcemy poszerzyć gamę dostępnych produktów o wyposażenie wnętrz” – mówi Andrzej Krzysztofowicz, odpowiedzialny za rozwój oferty i współpracę z partnerami biznesowymi.

„Jesteśmy także w trakcie nawiązywania współpracy z wydawcami internetowymi, którzy chcą zintegrować nasz produkt z własnym serwisem, tak, aby udostępnić porównywarkę użytkownikom tych serwisów” – dodaje Andrzej Krzysztofowicz. „Dla właścicieli sklepów mamy jedną znaczącą przewagę nad porównywarkami cen, takimi jak ceneo.pl, czy nokaut.pl, a mianowicie sposób rozliczeń, który jest prowadzony w modelu CPS (Cost Per Sale) czyli płatność za dokonanie zakupu przez internautę na stronie docelowej, a nie za samo przekierowanie. Brak jest również jakichkolwiek opłat stałych jak ma to miejsce w przypadku ceneo.pl” – dodaje Karolina Krzysztofowicz.

Według danych Euromonitor International wartość handlu internetowego w Polsce wzrosła o 15% w 2010 i wyniesie 15,5 mld zł. Według opublikowanych w kwietniu 2010 r. prognoz SMB, w 2010 r. udział e-commerce w handlu detalicznym zacznie się powoli zbliżać do 3%.