Liberty Direct: jubileuszowa edycja akcji „Taksówka z fotelikiem”

By | 26/10/2010

Lublin to 10. miasto Polski, w którym Liberty Direct – ubezpieczyciel oferujący polisy przez internet i telefon – rozpoczyna program „Taksówka z fotelikiem”. Celem akcji, której towarzyszy 4-miesięczna kampania ambientowa i PR, jest poprawa bezpieczeństwa dzieci podróżujących taksówkami oraz edukacja na temat odpowiedzialnego przewożenia najmłodszych. Z okazji jubileuszu działania CSR zostały rozszerzone o nowe elementy: w taksówkach biorących udział w akcji znajdą się materiały edukacyjne poświęcone bezpiecznej podróży z dzieckiem w samochodzie, a na FanPage’u „Bezpieczny Mały Pasażer” na Facebooku ciekawe wskazówki i porady eksperckie dotyczące podróżowania z dziećmi. W ciągu 2 lat trwania programu Liberty Direct przekazała korporacjom z całej Polski ponad 600 fotelików do przewożenia dzieci.

Liberty Direct będzie informować o akcji na siatkach oraz naklejkach umieszczonych na taksówkach, a także na stronach internetowych: firmy, partnerów oraz patronów akcji. O szczegółach przedsięwzięcia będzie można dowiedzieć się także na infolinii Liberty Direct oraz na nowym Fan Page’u na Facebooku – www.facebook.com/BezpiecznyMalyPasazer. W lubelskiej, 10. edycji programu, wezmą udział 4  korporacje (Halo Taxi, Radio Taxi Fart, Radio Taxi Piątka, Taxi Alfa – Siódemki), w których będzie można zamówić taksówkę z fotelikiem bez dodatkowych kosztów. Liberty Direct przekazała im ponad 70 fotelików, podstawek oraz kołysek dla dzieci w wieku od pół roku do 12 lat.

„Działania z obszaru społecznej odpowiedzialności biznesu stanowią ważny element strategii biznesowej Liberty Direct. „Taksówka z fotelikiem” to program, który od dwóch lat edukuje w zakresie bezpiecznej podróży z dzieckiem nawet na krótkich dystansach”. – komentuje Rafał Karski, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu Liberty Direct.

”Nasze doświadczenia z poprzednich edycji programu pokazały, jak ważna jest edukacja w zakresie odpowiedzialnego podróżowania z dzieckiem w samochodzie. Rozszerzenie kampanii CSR o działania w jednym z najpopularniejszych serwisów społecznościowych pozwala dotrzeć do młodych rodziców, którzy stanowią ważną grupę docelową akcji. Fanpage działa od niespełna miesiąca i zyskał już zainteresowanie prawie 1500 osób – wśród nich najliczniejszą grupę stanowią rodzice w wieku od 25-40 lat” – dodaje Marcin Andrzejczyk, Kierownik Działu Komunikacji Marketingowej Liberty Direct.

Programowi „Taksówka z fotelikiem” patronują Przemysłowy Instytut Motoryzacji „PIMOT” oraz Krajowa Rada Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego i Prezydent Miasta Lublin.

źródło/autor: Liberty Direct