Kampania Neostrady na rozbudowanym Expand Vstitial’u

By | 26/10/2010

W sieci V2Media wyemitowano kampanię pakietów telewizyjnych Neostrady wykorzystującą formę Expand Vstitial w wersji rozbudowanej o nowe możliwości. W skinie expanda wprowadzono klikalność jego nieprzezroczystych elementów.

Kampania Neostrady wyświetlana jest w pakiecie Superbrands sieci V2Media. Skin emitowany jest wokół playera Vstitiala jeszcze przed rozwinięciem się reklamy i ma postać animowanego pliku wykonanego w technologii flash.

„Ograniczenie klikanego obszaru kreacji wokół playera do jej nieprzezroczystych elementów stanowi unikalne na polskim rynku rozwiązanie stosowane dotychczas wyłącznie w formach FX, rzadziej w Brandmarkach, czy Toplayerach. Dzięki niemu kreacja staje się jeszcze bardziej przyjazna internautom. Zminimalizowana zostaje też liczba nieświadomych kliknięć w reklamę, tym samym otrzymujemy bardziej dokładne i wiarygodne wyniki kampanii” – mówi Marcin Olszewski kierujący siecią V2Media.

Możliwość animacji skina emitowanego wokół zajawki Vstitiala to także nowa funkcjonalność formy Expand Vstitial, po raz pierwszy zastosowana w kampanii Neostrady. „Rozbudowa naszych flagowych produktów, jakimi są Vstitial i Expand Vstitial to po wrześniowym wprowadzeniu w życie wytycznych IAB Polska, kolejny krok w profesjonalizacji branży internetowej reklamy wideo w Polsce” – dodaje Marcin Olszewski.

Za planowanie i zakup mediów dla Telekomunikacji Polskiej odpowiedzialna jest interaktywna komórka domu mediowego MEC – MEC:Interaction. Kreację Expand Vstitial z kampanii Telekomunikacji Polskiej można zobaczyć na stronie http://v2media.pl/przyklady/v10/?evs_tp_neostrada_v2.